packing declaration

Polish translation: deklaracja zgodności opakowania

07:35 Oct 20, 2011
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: packing declaration
jeden z dokumentów wymaganych do akredytywy dokumentowej - brak szerszego kontekstu ale w Googlach występuje często np. STANDARD PACKING DECLARATION
Jahny
Polish translation:deklaracja zgodności opakowania
Explanation:
z normami /wymogami fitosanitarnymi

http://tinyurl.com/44u28q5
http://www.icecargo.com.au/documents/New_Packing_Declaration...

poczytaj dokładnie
Selected response from:

bartek
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2deklaracja zgodności opakowania
bartek
3lista dołączona do paczki
legato
3 -1lista/wykaz opakowań
Krzysztof Kempkowski


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
lista/wykaz opakowań


Explanation:
j.w.

Krzysztof Kempkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  legato: Patrz moja propzycja
7 hrs

neutral  Evonymus (Ewa Kazmierczak): raczej nie, kontekst skąpy więc daję 'neutral', ale AFAIK jest to deklaracja opisująca z jakiego materiału wykonane są opakowania http://www.forestry.gov.uk/pdf/indonesiapackdeclispm15.pdf/$FILE/indonesiapackdeclispm15.pdf
14 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lista dołączona do paczki


Explanation:
Daje taką niską pewność, bo może istnieje jakas polska nazwa na taki druk, a nie mam czasu szukać.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Evonymus (Ewa Kazmierczak): no tak, ale Twoja propozycja niewiele mówi; lista dołączona do paczki to może być specyfikacja przesyłki, packing declaration dotyczy materiału opakowań (też nie znam/nie pamiętam PL nazwy)//jasne; dziękuję za korektę
7 hrs
  -> Zgoda, a niewiele pisze się razem.

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
deklaracja zgodności opakowania


Explanation:
z normami /wymogami fitosanitarnymi

http://tinyurl.com/44u28q5
http://www.icecargo.com.au/documents/New_Packing_Declaration...

poczytaj dokładnie

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak): ano właśnie http://gamma.infor.pl/zalaczniki/i60/2004/002/i60.2004.002.0...
5 mins

agree  akkek
6 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search