signage

Polish translation: elementy identyfikacji zewnętrznej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:signage
Polish translation:elementy identyfikacji zewnętrznej
Entered by: Aleksandra Hetmańczyk

16:37 Jul 12, 2011
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: signage
Na formularzu zawartym w umowie licencyjnej, na którym licencjobiorca ma powiadamiać o naruszaniu praw związanych ze znakami towarowymi (gdzie i w jakiej formie takie naruszenie nastąpiło):
Description of infringement: TV/Radio, Website, New Media, Printed Material, ---Outdoor dressing/Signage---

Czy chodzi o jakieś szyldy, reklamę zewnętrzną itp.?
Aleksandra Hetmańczyk
Poland
elementy identyfikacji zewnętrznej
Explanation:
www.metropolitan.waw.pl/index.php?option=com_content... -
Od chwili rozpoczęcia działalności VISOTEC SOCHA oddała do użytku ponad 10.000 realizacji związanych z elementami identyfikacji zewnętrznej. ...
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5elementy identyfikacji zewnętrznej
Maciej Andrzejczak
4 +1oznakowanie zewnętrzne
Tomek Wiazowski
3reklamy [zewnętrzne]
geopiet


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
elementy identyfikacji zewnętrznej


Explanation:
www.metropolitan.waw.pl/index.php?option=com_content... -
Od chwili rozpoczęcia działalności VISOTEC SOCHA oddała do użytku ponad 10.000 realizacji związanych z elementami identyfikacji zewnętrznej. ...


Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 208
Grading comment
Dziękuję za pomoc!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
[outdoor] signage
reklamy [zewnętrzne]


Explanation:
outdoor signage - http://goo.gl/npxgO - google results
                          http://goo.gl/ZHzKs  - images


reklamy zewnętrzne - http://goo.gl/kfTXe - wyniki z google
                                http://goo.gl/l09A4 - grafika



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 278

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oznakowanie zewnętrzne


Explanation:
IMHO

Tomek Wiazowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  groszek: oznakowanie
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search