Honor Program Certificate in Profile and Prospects of Business in NYC

Polish translation: świadectwo ukończenia zajęć fakultatywnych dla wyróżniających się studentów w dziedzinie...

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Honor Program Certificate in Profile and Prospects of Business in NYC
Polish translation:świadectwo ukończenia zajęć fakultatywnych dla wyróżniających się studentów w dziedzinie...
Entered by: legato

18:29 Apr 30, 2009
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Honor Program Certificate in Profile and Prospects of Business in NYC
Nazwa wyróżnienia uzyskanego przez studenta na kierunku ekonomia na City University of New York.
Darius Saczuk
United States
świadectwo ukończenia zajęć fakultatywnych dla wyróżniających się studentów w dziedzinie...
Explanation:
Dobrego tłumaczenia chyba nie ma. Ale udział w takich zajęciach już jest wyróżnieniem, świadectwa, o ile mi wiadomo, dostają wszyscy takie samo, więc nie można mówić o świadectwie z wyróznieniem. Córka brała udzial w takich zajęciach, mnie kiedys poproszono o gościnny wykład w tym programie.
Selected response from:

legato
United States
Grading comment
Dziękuję bardzo :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3świadectwo ukończenia zajęć fakultatywnych dla wyróżniających się studentów w dziedzinie...
legato
3świadectwo ukończenia z wyróżnieniem programu/kursu "profil i perspektywy biznesowe w Nowym Jorku"
Piotr Rypalski


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
honor program certificate in profile and prospects of business in nyc
świadectwo ukończenia z wyróżnieniem programu/kursu "profil i perspektywy biznesowe w Nowym Jorku"


Explanation:
O ile oczywiście w ogóle można to tłumaczyć, ponieważ jest to niejako nazwa własna tego świadectwa.

HTH,
P.

--------------------------------------------------
Note added at   10 min (2009-04-30 18:39:39 GMT)
--------------------------------------------------

albo może "profil i perspektywy prowadzenia biznesu w NY"

Piotr Rypalski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 48
Notes to answerer
Asker: Dzięki za odzew, Piotrek. Muszę tłumaczyć.

Asker: Nie jestem jednak pewien co do piwrwszej części: Oto definicja "honors program" The Honors Program features rigorous classes and is affiliated with the college's Phi Theta Kappa International Honor Society, one of the largest chapters in the country. Many students who start out in basic skills courses ultimately qualify for the Honors Program and after graduation transfer to top 4-year colleges.


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
honor program certificate in profile and prospects of business in nyc
świadectwo ukończenia zajęć fakultatywnych dla wyróżniających się studentów w dziedzinie...


Explanation:
Dobrego tłumaczenia chyba nie ma. Ale udział w takich zajęciach już jest wyróżnieniem, świadectwa, o ile mi wiadomo, dostają wszyscy takie samo, więc nie można mówić o świadectwie z wyróznieniem. Córka brała udzial w takich zajęciach, mnie kiedys poproszono o gościnny wykład w tym programie.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Grading comment
Dziękuję bardzo :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search