bolster, insert

Polish translation: boczki/policzki/boki (siedziska, oparcia) vs. część środkowa (siedziska, oparcia)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bolster vs. insert
Polish translation:boczki/policzki/boki (siedziska, oparcia) vs. część środkowa (siedziska, oparcia)
Entered by: Crannmer

19:32 Oct 22, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: bolster, insert
Chodzi o części siedzenia samochodowego.

Tłumaczę normę pomiaru grubości siedziska samochodowego i tam występują te dwa słowa - bolster i insert, jako nazwy części siedzenia. Środkowa część siedzenia (siedzisko oraz oparcie) to insert, a boki są nazwane bolster.

Czy ktoś wie jak to nazwać po polsku?
PaulinaJJ
Poland
boczki/policzki/boki siedziska vs. część środkowa siedziska
Explanation:
Siedziskiem jako takim jest cała pozioma część fotelu.


Skóra na wewnętrznych fragmentach boczków foteli jest dodatkowo perforowana
[...]
Kultowe fotele z BMW M3 (E30). Wykonaliśmy nowe boki z oryginalnej skóry BMW
[...]
Fotel z Porsche Boxster miał uszkodzoną piankę tapicerską lewego boczka siedziska

http://leatherworkshop.pl/fotele-samochodowe/
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1boczki/policzki/boki siedziska vs. część środkowa siedziska
Crannmer
2(boczne) wybrzuszenia, siedzisko
geopiet


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
(boczne) wybrzuszenia, siedzisko


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2019-10-22 19:46:34 GMT)
--------------------------------------------------


Po 5-6 latach całkowicie odłamuje się lewe wybrzuszenie siedziska.
Tak było u mnie.
Z zewnatrz tego specjalnie nie widać (trzyma tapicerka), poza okruchami gąbki pod fotelem. Jednak stopniowo fotel staje sie co raz mniej wygodny (słabo trzyma).
Wymiana popękanej gąbki siedziska , to niestety w ASO koszt ok 700 PLN.

- https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=10295 - Wlodek - Wysłany: 05-04-2007, 10:49

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 342

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bolster vs. insert
boczki/policzki/boki siedziska vs. część środkowa siedziska


Explanation:
Siedziskiem jako takim jest cała pozioma część fotelu.


Skóra na wewnętrznych fragmentach boczków foteli jest dodatkowo perforowana
[...]
Kultowe fotele z BMW M3 (E30). Wykonaliśmy nowe boki z oryginalnej skóry BMW
[...]
Fotel z Porsche Boxster miał uszkodzoną piankę tapicerską lewego boczka siedziska

http://leatherworkshop.pl/fotele-samochodowe/


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 926
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
2 days 4 hrs
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search