Block Deck Height

Polish translation: wysokość płaszczyny bloku

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Block Deck Height
Polish translation:wysokość płaszczyny bloku
Entered by: Wojtas L

22:59 Apr 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Block Deck Height
Definicja jest tutaj: http://www.hotrod.com/howto/69883_stroke_any_engine/index.ht...

Nie kojarzę jak to może być po polsku
Wojtas L
wysokość płaszczyny bloku
Explanation:
odległość pomiędzy osią podłużną wału korbowego a płaszczyzną bloku silnika (płaszczyzną, do której przykręca sie głowicę).



--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-04-04 07:37:29 GMT)
--------------------------------------------------

Sam termin "wysokość płaszczyzny bloku" może być zastosowany w tłumaczeniu, jeżeli w tekście (tak jak w oryginale) zostanie podana jego definicja. Z tego co wiem o silnikach, nie jest to parametr często wykorzystywany jak np. skok tłoka, czy średnica tłoka albo stopień sprężania. Częściej używa się pojęcia "wysokość bloku silnika" - ale to nie to samo.
Selected response from:

Jacek twardowski
Grading comment
Thanks
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przewyższenie bloku silnika
Marian Krzymiński
4wysokość płaszczyny bloku
Jacek twardowski


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
block deck height
wysokość płaszczyny bloku


Explanation:
odległość pomiędzy osią podłużną wału korbowego a płaszczyzną bloku silnika (płaszczyzną, do której przykręca sie głowicę).



--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-04-04 07:37:29 GMT)
--------------------------------------------------

Sam termin "wysokość płaszczyzny bloku" może być zastosowany w tłumaczeniu, jeżeli w tekście (tak jak w oryginale) zostanie podana jego definicja. Z tego co wiem o silnikach, nie jest to parametr często wykorzystywany jak np. skok tłoka, czy średnica tłoka albo stopień sprężania. Częściej używa się pojęcia "wysokość bloku silnika" - ale to nie to samo.

Jacek twardowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Thanks
Notes to answerer
Asker: A nie ma na to jakiegoś zgrabnego terminu (nieopisowego)?


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
block deck height
przewyższenie bloku silnika


Explanation:
IMHO, jest to wysokość bloku liczona od wysokości osi geometrycznej wału korbowego do górnej płaszczyzny bloku, na której mocuje się głowicę silnika, na wystających z bloku silnika szpilkach

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 463




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search