pytanie konkursowe 7/8

Polish translation: 7/8

23:13 Mar 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pytanie konkursowe 7/8
Therefore let us express our special friendship to the people of Cuba and the Dominican Republic and the hope they will soon rejoin the society of free men, uniting with us in our common effort.

Pełny tekst oraz warunki konkursu na stronie:
http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=9459&forum_id=...

Numeracja pytań jest może trochę myląca, więc niewtajemniczonym wyjaśniam: pierwsza cyfra to numer konkursu, druga - numer pytania. W sumie pytań będzie 12.
Chyba następnym razem numer konkursu trzeba będzie napisać cyframi rzymskimi, wtedy nie będzie nieporozumień.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:7/8
Explanation:
Okazmy wiec nasza szczegolna przyjazn dla narodow Kuby i Republiki Dominikanskiej, w nadziei, ze wkrotce przylacza się one na powrot do spolecznosci wolnych ludzi i zjednocza się z nami we wspolnym wysilku.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-25 00:04:55 (GMT)
--------------------------------------------------

powinno byc oczywiscie Republiki Dominikany
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
Tu najbardziej podoba mi się wersja Joanny, która w dodatku jako jedyna oddała znaczenie słowa ‘rejoin’. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
47/8
Agnieszka Socha
47/8
Joanna Carroll
4Dlatego pozwalamy sobie dać wyraz...
leff
47/8
Pawel Czernecki


Discussion entries: 6





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/8


Explanation:
Dlatego chcemy przekazać narodom Kuby i Dominikany wyrazy przyjaźni i mamy nadzieję, że wkrótce dołączą do społeczeństwa ludzi wolnych, łącząc się z nami w naszych wspólnych wysiłkach.

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dlatego pozwalamy sobie dać wyraz...


Explanation:
Dlatego pozwalamy sobie dać wyraz naszej szczególnej przyjaźni dla ludów Kuby i Republiki Dominikany oraz nadziei, że wkrótce dołączą one do społeczności ludzi wolnych, jednocząc się z nami we wspólnym wysiłku.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

1 day 49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/8


Explanation:
Okazmy wiec nasza szczegolna przyjazn dla narodow Kuby i Republiki Dominikanskiej, w nadziei, ze wkrotce przylacza się one na powrot do spolecznosci wolnych ludzi i zjednocza się z nami we wspolnym wysilku.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-25 00:04:55 (GMT)
--------------------------------------------------

powinno byc oczywiscie Republiki Dominikany

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1990
Grading comment
Tu najbardziej podoba mi się wersja Joanny, która w dodatku jako jedyna oddała znaczenie słowa ‘rejoin’. :)

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/8


Explanation:
Dlatego też pozwólmy sobie na wyrażenie naszej wyjątkowej przyjaźni względem narodów Kuby i Republiki Dominikany żywiąc jednocześnie nadzieję, że i one wkrótce zagoszczą w szeregach społeczności wolnych ludzi, łącząc się z nami we wspólnych wysiłkach.

Ponownie wpisuję moją odpowiedź bo tamta się "ukryła".

Agnieszka Socha
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search