pytanie konkursowe 7/6

Polish translation: Cel ten można osi±gn±ć jedynie wówczas,

23:08 Mar 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pytanie konkursowe 7/6
To achieve this goal political freedom must accompany material progress.

Pełny tekst oraz warunki konkursu na stronie:
http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=9459&forum_id=...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:Cel ten można osi±gn±ć jedynie wówczas,
Explanation:
gdy wolno¶ci politycznej towarzyszy postęp materialny.

Życzę miłego pałłału! :-)
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Jak ja lubię zgodność wśród "agree-owiczów". W dodatku, kiedy ich ocena zgadza się z moją. ;)

Podobało mi się też u Agnieszki to "idzie w parze". :)

PS Dziękujemy, pałłał był bardzo udany. Szkoda, że cię z nami nie było.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Cel ten można osi±gn±ć jedynie wówczas,
Hanna Burdon
47/6
Agnieszka Socha
47/6
Joanna Carroll
4Dla osiągnięcia tego celu ...
leff


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dla osiągnięcia tego celu ...


Explanation:
Dla osiągnięcia tego celu postępowi materialnemu musi towarzyszyć swoboda polityczna.

To tak, żeby mieć spokojną głowę przed pałłałem :-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/6


Explanation:
Aby osiagnac ten cel wolnosc polityczna musi isc w parze z istotnym postepem.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1990

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Cel ten można osi±gn±ć jedynie wówczas,


Explanation:
gdy wolno¶ci politycznej towarzyszy postęp materialny.

Życzę miłego pałłału! :-)

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199
Grading comment
Jak ja lubię zgodność wśród "agree-owiczów". W dodatku, kiedy ich ocena zgadza się z moją. ;)

Podobało mi się też u Agnieszki to "idzie w parze". :)

PS Dziękujemy, pałłał był bardzo udany. Szkoda, że cię z nami nie było.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
6 hrs

agree  Pawel Czernecki
7 hrs

agree  Jarosław Olszewski
8 hrs

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/6


Explanation:
cel ten możemy osiągnąc, ale tylko wtedy jeśli wolność polityczna idzie w parze z postępem materialnym.

Moja propozycja dopiero dziś, ale mąż mój okupował komputer i nie dopuszczał mnie do niego :(. Maniak komputerowy :)

Agnieszka Socha
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search