pytanie konkursowe 7/1

Polish translation: Spotykamy się jak starzy, dobrzy przyjaciele, zjednoczeni historią, doświadczeniem i determinacją

08:16 Mar 17, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pytanie konkursowe 7/1
We meet together as firm and ancient friends, united by history and experience and by our determination to advance the values of American civilization.

Teraz już wszystko będzie zgodnie z tradycją - najpierw treść na forum, potem pytania. ;)

Pełny tekst oraz warunki konkursu na stronie:
http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=9459&forum_id=...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:Spotykamy się jak starzy, dobrzy przyjaciele, zjednoczeni historią, doświadczeniem i determinacją
Explanation:
Spotykamy się jak starzy, dobrzy przyjaciele, zjednoczeni historią, doświadczeniem i naszą determinacją, ażeby rozwijać wartości cywilizacji amerykańskiej.

Pozwoliłam sobie na małą dowolność na początku....
Selected response from:

Agnieszka Socha
Grading comment
Podoba mi się wersja Agnieszki, chociaż to 'rozwijać' zamieniłabym jednak na 'krzewić' z innych propozycji. No i to 'ażeby'! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Spotykamy się jak starzy, dobrzy przyjaciele, zjednoczeni historią, doświadczeniem i determinacją
Agnieszka Socha
4ODP
Jarosław Olszewski
4Spotykamy się razem jako trwali i odwieczni....
leff
47/1
Joanna Carroll
3Spotykamy się jak wierni, starzy przyjaciele
LM


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Spotykamy się razem jako trwali i odwieczni....


Explanation:
Spotykamy się razem jako trwali i odwieczni przyjaciele, zjednoczeni przez historię i doświadczenie, a także przez naszą determinację rozprzestrzeniania wartości amerykańskiej cywilizacji.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-17 08:21:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Zgodnie z tradycją - treść na Forum, pytanie, odpowiedź leffa :-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Spotykamy się jak starzy, dobrzy przyjaciele, zjednoczeni historią, doświadczeniem i determinacją


Explanation:
Spotykamy się jak starzy, dobrzy przyjaciele, zjednoczeni historią, doświadczeniem i naszą determinacją, ażeby rozwijać wartości cywilizacji amerykańskiej.

Pozwoliłam sobie na małą dowolność na początku....

Agnieszka Socha
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 36
Grading comment
Podoba mi się wersja Agnieszki, chociaż to 'rozwijać' zamieniłabym jednak na 'krzewić' z innych propozycji. No i to 'ażeby'! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr

agree  Pawel Czernecki
11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Spotykamy się jak wierni, starzy przyjaciele


Explanation:
Spotykamy się jak wierni, starzy przyjaciele, zjednoczeni przez historyczne doświadczenia oraz przez wspólną determinację, aby krzewić wartości amerykańskiej cywilizacji.

LM
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 9

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ODP


Explanation:
"Spotykamy się, jako mocni i odwieczni przyjaciele, zjednoczeni historią i doświadczeniem, oraz naszą determinacją do promowania wartości Amerykańskiej cywilizacji"


A wszystko wniośle i patetycznie:P

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-18 07:50:40 (GMT)
--------------------------------------------------

wzniośle*

Jarosław Olszewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 41

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/1


Explanation:
Spotykamy się dzisiaj jako starzy dobrzy przyjaciele polaczeni przez historie i wspolne doswiadczenia, zdecydowani krzewic wartosci kultury amerykanskiej.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1990




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search