docking

Polish translation: tu: doki obsługowe

19:36 Aug 14, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / aircraft maintenance
English term or phrase: docking
A wide range of access equipment is used in the industry. This includes suspended work platforms specially built for aircraft refinishing work, decking that is customised to fit all or part of an aircraft, docking that can be adjusted in height and profile for a range of aircraft (e.g. nose and tail docking), various types of scaffolding,
Barbara S21
Poland
Polish translation:tu: doki obsługowe
Explanation:
PN-EN 12312-8
Selected response from:

Arrakis
Poland
Grading comment
Dziękuję 😊
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: doki obsługowe
Arrakis
3rusztowania (doki), podesty, platformy
geopiet
3podnoszony pomost roboczy
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podnoszony pomost roboczy


Explanation:
docking that can be adjusted in height and profile for a range of aircraft (e.g. nose and tail docking)

DOCKING / SERVICING PLATFORMS
https://btstech.com.au/project/aircraft-servicing-platforms/

ccccc
Koncepcja pojazdów podnoszonych obok zastosowania jako pojazd cateringowy ma wiele innych zastosowań, w których transport towarów wymaga przezwyciężenia różnicy wysokości. Specjalne pojazdy podnoszone DOLL stanowią system transportu i wznoszenia w jednym.

Gamę pojazdów nożycowych DOLL zamyka podnoszony pomost roboczy do napraw na przedpolach lotniska i na statkach powietrznych.

Wersje dla Ground Support Equipment są przystosowane do standardowych typów samolotów. Wysokość robocza platform serwisowych sięga od 1 m aż do Airbus A380. Hydrauliczne przesuwanie umożliwia optymalne dopasowanie platformy do profilu kadłuba samolotu i może być wyposażone w gumowy bufor, rolki lub suwak.

Podnoszony pomost roboczy DOLL nadaje się do samolotów do 9,2 m. Wszystkie segmenty platformy roboczej mogą być przesuwane na boki, tak że platforma może być dokładnie dopasowana do kształtu samolotu.

Podnoszony pomost roboczy – platforma z przesuwanymi sekcjami
http://www.doll-trailers.com/typo3temp/pics/04_Hubarbeitsbue...

Podnoszony pomost roboczy – wyjeżdżane podwójne nożyce
http://www.doll-trailers.com/typo3temp/pics/07_Vielseitige_1...



Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 122

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rusztowania (doki), podesty, platformy


Explanation:
Aircraft Docking Systems - https://www.escalerasyandamios.com/catalogo/aviacion/aircraf...

----

Doki do obsługi samolotów - http://vbsgroup.pl/doki-do-obslugi-samochodow.html

-------

Platforma do obsługi samolotów pasażerskich - http://www.eci.com.pl/drabiny-do-obslugi-pojazdow/1946-platf...



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: doki obsługowe


Explanation:
PN-EN 12312-8

Arrakis
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 571
Grading comment
Dziękuję 😊




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search