decking

Polish translation: podesty (obsługowe / serwisowe)

19:35 Aug 14, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / aircraft maintenance
English term or phrase: decking
A wide range of access equipment is used in the industry. This includes suspended work platforms specially built for aircraft refinishing work, decking that is customised to fit all or part of an aircraft, docking that can be adjusted in height and profile for a range of aircraft (e.g. nose and tail docking), various types of scaffolding.
Barbara S21
Poland
Polish translation:podesty (obsługowe / serwisowe)
Explanation:
Podesty do obsługi śmigłowców i samolotów - https://lumex.com.pl/produkty-podesty-obslugowe-podesty-do-o...

--------

PODESTY OBSŁUGOWE
Przykładowe realizacje, m. in. dla PZL Świdnik, 33. Bazy Lotnictwa Szkolnego Dęblin, 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki. - https://lumex.com.pl/galeria-podesty-obslugowe
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję 😊
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1podesty (obsługowe / serwisowe)
geopiet
3platforma do obsługi samolotów//lotnicza platforma robocza
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
platforma do obsługi samolotów//lotnicza platforma robocza


Explanation:
Rusztowania na zamówienie i lotnicze platformy robocze.

Custers Hydraulica BV jest adresowany dla klientów, poszukujących dostosowanych do potrzeb produktów. Tworzymy zindywidualizowane rozwiązania w szerokim znaczeniu dla przemysłu i lotnictwa. Nasze rozwiązania są niezwykle trwałe i w pełni dopasowane do potrzeb oraz spełniają wszystkie normy
bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi wymogami bezpieczeństwa.

http://vbsgroup.pl/js/spaw2/uploads/images/doki1.jpg

ccc
Platforma do obsługi samolotów

Platforma do obsługi samolotów pasażerskich. Zaawansowana technologicznie konstrukcja wykonana w całości z aluminium. Posiada kilka segmentów umożliwiających sprawną obsługę oraz serwis samolotu pasażerskiego z każdej strony, przy każdej jego części. Moduły podzielone zostały na trzy niezależne części: do obsługi dziobu , bocznej części samolotu oraz skrzydeł i tyłu samolotu
http://www.eci.com.pl/5555-thickbox_default/platforma-do-obs...
http://www.eci.com.pl/drabiny-do-obslugi-pojazdow/1946-platf...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 122

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
podesty (obsługowe / serwisowe)


Explanation:
Podesty do obsługi śmigłowców i samolotów - https://lumex.com.pl/produkty-podesty-obslugowe-podesty-do-o...

--------

PODESTY OBSŁUGOWE
Przykładowe realizacje, m. in. dla PZL Świdnik, 33. Bazy Lotnictwa Szkolnego Dęblin, 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki. - https://lumex.com.pl/galeria-podesty-obslugowe

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Dziękuję 😊

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arrakis: OK.
1 hr
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search