listening session

Polish translation: spotkanie sondażowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:listening session
Polish translation:spotkanie sondażowe
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

19:34 Sep 13, 2018
English to Polish translations [PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: listening session
Potrzebuję zgrabnego określenia takiego eventu; chodzi o zbiór społecznych opinii. Co Państwo na to?
hanna_sz
spotkanie sondażowe
Explanation:
Propozycja.
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
super, dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2spotkanie sondażowe
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3spotkanie konsultacyjne
Jacek Kloskowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
spotkanie sondażowe


Explanation:
Propozycja.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
super, dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: Moim zdaniem ładnie
14 mins
  -> Dziękuję Joanno. Właśnie chodziło mi o Twoja opinię. Serdecznie pozdrawiam.

agree  MateuszLodz
13 hrs
  -> Dziękuję Mateuszu. Serdecznie pozdrawiam.

2 days 25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spotkanie konsultacyjne


Explanation:
Propozycja:

Spotkanie konsultacyjne w CPS Dialog
27 czerwca 2018 r. w CPS Dialog odbyło się kolejne spotkanie konsultacyjne, dotyczące mapy drogowej budowy systemu wsparcia dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin z udziałem wiceministra Krzysztofa Michałkiewicza Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych Sekretarza Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Doroty Habich p.o. Prezesa Zarządu PFRON, Tomasza Maruszewskiego Z-cy Prezesa PFRON ds. finansowych oraz Michała Pelczarskiego Dyrektora Biura Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele zakładów aktywności zawodowej oraz pracodawców zatrudniających lub zainteresowanych zatrudnieniem osób niepełnosprawnych.

Podczas spotkania omawiano kwestie związane z funkcjonowaniem ZAZ oraz propozycje zmian w zakresie rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych.

https://www.pfron.org.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci/n...

Jacek Kloskowski
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search