bomber

Lithuanian translation: lakūno stiliaus striukė

16:46 Mar 27, 2017
English to Lithuanian translations [PRO]
Marketing - Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: bomber
Striukės tipas. Ar yra LT pavadinimas?
https://www.stradivarius.com/lt/en/search.html?searchTerm=bo...
Ramunas Kontrimas
Lithuania
Lithuanian translation:lakūno stiliaus striukė
Explanation:
Visada galvosūkis, kai tenka versti tokius pavadinimus, kai angliškai paskaitai, ir kaip ant delno aišku, apie ką kalba, o lietuviškai tokių pavaidinmų nėr...

Aš siūlau, jei įmanoma, vengti angliškų pavadinimų mados pasaulyje, nes tada nebus galo "biker", "bomber" striukėms, "chinos" kelnėms ir t.t. ir pan. Tačiau dažniausiai tai reiškia, kad verčiama aprašomuoju būdu. "Lakūno stiliaus striukė" vartoja ir Zara, ir H&M. Bershk'oj ir piloto stiliaus striukė, ir lakūno stiliaus striukė ir "bomber".
Selected response from:

Inga Jokubauske
United Kingdom
Grading comment
ačiū
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3lakūno stiliaus striukė
Inga Jokubauske
3„bomber“ striukė
Giedre Asin
Summary of reference entries provided
Pora variantų čia:
diana bb

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
„bomber“ striukė


Explanation:
Lietuviškoje žiniasklaidoje rasite ir „aviatoriaus striukę“, ir netgi „bomberį“, bet el. parduotuvėse šis drabužis nelietuvinamas, verčiamas kaip „bomber“ striukė

Example sentence(s):
  • http://www.delfi.lt/stilius/spintologija/sezono-paziba-improvizuota-aviatoriaus-striuke.d?id=72279938
  • https://www.zara.com/lt/lt/vyrams/bomber-stiliaus-%C5%A1varkai/%E2%80%9Ebomber%E2%80%9C-striuk%C4%97-c813531p4116066.html#utm_referrer=https://www.google.es/
Giedre Asin
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lakūno stiliaus striukė


Explanation:
Visada galvosūkis, kai tenka versti tokius pavadinimus, kai angliškai paskaitai, ir kaip ant delno aišku, apie ką kalba, o lietuviškai tokių pavaidinmų nėr...

Aš siūlau, jei įmanoma, vengti angliškų pavadinimų mados pasaulyje, nes tada nebus galo "biker", "bomber" striukėms, "chinos" kelnėms ir t.t. ir pan. Tačiau dažniausiai tai reiškia, kad verčiama aprašomuoju būdu. "Lakūno stiliaus striukė" vartoja ir Zara, ir H&M. Bershk'oj ir piloto stiliaus striukė, ir lakūno stiliaus striukė ir "bomber".

Inga Jokubauske
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
ačiū




Reference comments


1 hr
Reference: Pora variantų čia:

Reference information:
https://glosbe.com/en/lt/bomber jacket

diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search