Full corrected grain leather

Lithuanian translation: oda natūraliu taurintu valkčiu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Full corrected grain leather
Lithuanian translation:oda natūraliu taurintu valkčiu
Entered by: Ramunas Kontrimas

10:30 Jan 21, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion / sales
English term or phrase: Full corrected grain leather
Gal kas žinote vertimą?
Ramunas Kontrimas
Lithuania
oda natūraliu taurintu valkčiu
Explanation:
TB. Valktis - išdirbtos odos antodis. Kiti, ne tokie "ezoteriniai" variantai: natūrali taurinto / taisyto paviršiaus oda

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-01-21 12:10:12 GMT)
--------------------------------------------------

Pagal DLKŽ turėtų būti vyriškos giminės.
Selected response from:

Marius Cerniauskas
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1oda natūraliu taurintu valkčiu
Marius Cerniauskas
5natūrali šlifuota (pilno storumo) aukščiausios rūšies oda
Rita Vaicekonyte


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
full corrected grain leather
natūrali šlifuota (pilno storumo) aukščiausios rūšies oda


Explanation:
Galima versti arba pagal viršuje pasiūlytą variantą, arba kiek supaprastinti ir versti kaip natūrali šlifuota aukščiausios rūšies oda arba kaip pilno storumo šlifuota aukščiausios rūšies oda.

Keletas aprašų čia:
http://www.natuzzi.lt/dettaglio.cfm-codcontenuto=53&codmetad...


Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
full corrected grain leather
oda natūraliu taurintu valkčiu


Explanation:
TB. Valktis - išdirbtos odos antodis. Kiti, ne tokie "ezoteriniai" variantai: natūrali taurinto / taisyto paviršiaus oda

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-01-21 12:10:12 GMT)
--------------------------------------------------

Pagal DLKŽ turėtų būti vyriškos giminės.

Marius Cerniauskas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ačiū. O kaip dėl giminės? - čia matau mot. g. - http://www.infolex.lt/lite/ta/78449


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aušra Pretorius: Corrected-grain leather is any leather that has had an artificial grain applied to its surface.
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search