Fly button

Lithuanian translation: praskiepo saga

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fly button
Lithuanian translation:praskiepo saga
Entered by: Kestutis Satkauskas

08:51 Dec 8, 2015
English to Lithuanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: Fly button
Kaip verčiate šitą junginį? Kalba eina apie 19 a. amerikiečių aprangą.
Kestutis Satkauskas
Lithuania
praskiepo saga
Explanation:
.
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
Atsižvelgiant į kontekstą, šis variantas atrodo yra tiksliausias. Kelnių saga netinka, nes ne vien apie kelnes, atlankos saga netinka, nes DLKŽ atlanka nevartojamas norima reikšme. Ačiū visiems.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Saga kelnėms/sijonui užsegti
Rita Vaicekonyte
4Atlankos saga
Inga Jokubauske
4praskiepo saga
Leonardas


Discussion entries: 3





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fly button
praskiepo saga


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 31
Grading comment
Atsižvelgiant į kontekstą, šis variantas atrodo yra tiksliausias. Kelnių saga netinka, nes ne vien apie kelnes, atlankos saga netinka, nes DLKŽ atlanka nevartojamas norima reikšme. Ačiū visiems.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fly button
Atlankos saga


Explanation:
Tekstilės terminų žodyne Fly front; button panel verčiama kaip:
Atlanka sagų prisiuvimui

medžiagos plotas išilgai gaminio krašto, prijungtas arba prisiūtas prie apatinės drabužio detalės, kurios dalis yra užsagstoma, ir kuris išdėstomas po kilpų apsiuvimu.

Todėl atitinkamai siūlyčiau Atlankos saga

Inga Jokubauske
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fly button
Saga kelnėms/sijonui užsegti


Explanation:
Arba tiesiog kelnių/sijono saga ar gal kelnių/sijono užsegimas. Fly button/fly zipper pilnai vartojamas terminas ir dabar, todėl manau, kad kažkokio spec. termino apibūdinti konkrečiai 19 a. kelnių/sijono detalę nereikia.

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search