petiniai, juosmeniniai drabužiai

Lithuanian translation: Tops and bottoms

20:14 May 26, 2013
English to Lithuanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: petiniai, juosmeniniai drabužiai
Kolekcijos kūrimo dalyje vykdoma apklausa siekiant išsiaiškinti, kokie drabužiai patinka merginoms bei su kokiomis problemomis jos susiduria juos pirkdamos įvairiose parduotuvėse. Apklausa buvo atliekama internetinėje erdvėje. Tyrimų objektas – petiniai, juosmeniniai drabužiai.
_astra_
Lithuania
Lithuanian translation:Tops and bottoms
Explanation:
Juosmeniniais drabužiais vadinami drabužiai, dengiantys apatinę kūno dalį ir turintys atraminę liemens liniją. Tai sijonai ir kelnės. Bottoms.

Petiniai drabužiai dengia viršutinę kūno dalį. Tops.
Selected response from:

Inga Jokubauske
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Tops and bottoms
Inga Jokubauske
2shoulder and waist clothes
Leonardas


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
shoulder and waist clothes


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 31

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tops and bottoms


Explanation:
Juosmeniniais drabužiais vadinami drabužiai, dengiantys apatinę kūno dalį ir turintys atraminę liemens liniją. Tai sijonai ir kelnės. Bottoms.

Petiniai drabužiai dengia viršutinę kūno dalį. Tops.

Inga Jokubauske
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jurate Kazlauskaite
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search