Valance sheet

Lithuanian translation: Paklodė su volanais/rauktiniais

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Valance sheet
Lithuanian translation:Paklodė su volanais/rauktiniais
Entered by: Inga Jokubauske

21:31 Jan 22, 2013
English to Lithuanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: Valance sheet
Ar yra koks atitikmuo tokiai paklodei? Turbūt nesu mačiusi Lietuvoje net pirkti tokios, bet būčiau labai dėkinga, jei kas žino. Ar verstumėte aprašomuoju būdu?
Ačiū.
Inga Jokubauske
United Kingdom
Paklodė su volanais/rauktiniais
Explanation:
Lietuvoje jau tikrai yra tokių paklodžių:) Prekyboje jos visur vadinamos paklodėmis su volanais. Tačiau kalbininkams nelabai patinka svetimybė volanas ir jie prašo ją pakeisti rauktiniais. Bet kiek mačiau dar visur naudojamas žodis volanas...
Selected response from:

Alina Jablonske
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Paklodė su volanais/rauktiniais
Alina Jablonske
2lovatiesė su rauktiniais
Ruta Peter
2lovatiesinė paklodė
Leonardas


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
valance sheet
lovatiesinė paklodė


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ruta Peter: Na nežinau, man tai atrodo, kad šis daiktas atlieka daugiau lovatiesės, o ne paklodės funkciją?
10 hrs
  -> Ne visai taip. Radau štai ką: "A valance goes between the mattress and the bed but a valance sheet (I have some) goes over the mattress and hangs down to the floor. It has a an overhang piece and a deeper frill. " (http://uk.answers.yahoo.com/question/ind

11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
valance sheet
lovatiesė su rauktiniais


Explanation:
Nusistovėjusio termino nežinau, todėl versčiau aprašomuoju būdu. Ar "lovatiesė" ar "paklodė", gal čia jau reikėtų žiūrėti į konkretų daiktą ir jo paskirtį.

Ruta Peter
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
valance sheet
Paklodė su volanais/rauktiniais


Explanation:
Lietuvoje jau tikrai yra tokių paklodžių:) Prekyboje jos visur vadinamos paklodėmis su volanais. Tačiau kalbininkams nelabai patinka svetimybė volanas ir jie prašo ją pakeisti rauktiniais. Bet kiek mačiau dar visur naudojamas žodis volanas...

Example sentence(s):
  • ....su nėriniais, rauktais volanais apjuosta (N.Miliauskaitės kūryba)

    Reference: http://www.zodziai.lt/reiksme&word=Volanas&wid=20821
    Reference: http://www.vlkk.lt/lit/85180
Alina Jablonske
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Dėkoju!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search