radio streaming

Lithuanian translation: srautinis radijo suntimas

09:20 Mar 18, 2014
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Mobile Phones
English term or phrase: radio streaming
Nurodoma kaip mobiliojo telefono funkcija. Iš anksto dėkoju
Vaida V
Lithuania
Lithuanian translation:srautinis radijo suntimas
Explanation:
žr. raidę S "streaming" http://ims.mii.lt/ALKŽ/

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2014-03-18 09:33:35 GMT)
--------------------------------------------------

sorry, srautinis radijo siuntimas
Selected response from:

Karolina Suliokiene
United Kingdom
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1srautinis radijo suntimas
Karolina Suliokiene
3radijo transliavimas (internetu)
Algis Masys


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
radijo transliavimas (internetu)


Explanation:
Spėju, kad čia kalbama apie "radijo" transliacijas internetu. Galimi variantai:

1) Mano MP3 grotuvas suteikia galimybę prisijungti visam studentų bendrabučiui ir kaimynai manęs klausosi kaip radijo stoties. O aš - puikus DJ.

2) Turiu radijo imtuvą, kuriuo sugaunu Pūko radiją ir srautą paleidžiu internetu. Taigi, visi mano internetinį adresą žinantys žmonės, neturintys radijo imtuvų, gali klausytis nepaprastai nuostabios muzikos ir itin protingų interviu.

Algis Masys
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
srautinis radijo suntimas


Explanation:
žr. raidę S "streaming" http://ims.mii.lt/ALKŽ/

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2014-03-18 09:33:35 GMT)
--------------------------------------------------

sorry, srautinis radijo siuntimas


    Reference: http://ims.mii.lt/ALK%C5%BD/
Karolina Suliokiene
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb: Arba 'garso/muzikos srautinis siuntimas/perdavimas. Žvilgterėjau į kelių mobilių telefonų aprašymus - ten būtent taip ir rašoma.
1 day 12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search