Core muscles

Lithuanian translation: torso raumenys

10:15 Oct 23, 2015
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: Core muscles
Ar žinote kas nors tinkamą Core muscles raumenų grupės apibūdinimą / pavadinimą lietuviškai?

Tokį universalų, kad galima būtų naudoti įvairiuose kontekstuose: core muscles, core strenght, core exercises, core stability ir t.t. ir pan. ir kad apimtų tik diafragmos, pilvo srities, giluminius dubens ir juosmens srities raumenis.

Ačiū už idėjas.
Inga Jokubauske
United Kingdom
Lithuanian translation:torso raumenys
Explanation:
Nesu tikras, čia tik idėja
Selected response from:

Gytis Tereikis
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gilieji pilvo ir nugaros raumenys
Giedrius Ramasauskas
3torso raumenys
Gytis Tereikis


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
core muscles
torso raumenys


Explanation:
Nesu tikras, čia tik idėja

Gytis Tereikis
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ko gero, čia pasiteisins taisyklė: viskas, kas genialu – paprasta. Ačiū.


20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
core muscles
gilieji pilvo ir nugaros raumenys


Explanation:
Tokio atskiro termino medicinoje nėra. O fitneso treneriai juos vadina "gilieji nugaros ir pilvo raumenys".

Giedrius Ramasauskas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
Notes to answerer
Asker: Dėkoju už idėją. Mačiau ir aš vartojant tokį vertimą, tačiau, mano nuomone, jis visiškai netikslus.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rita Vaicekonyte: Čia tinka tik šis atsakymo variantas
884 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search