correlate the calibration certificates with the specific measuring equipment

Lithuanian translation: susieti kalibravimo sertifikatus su konkrečia juose nurodoma matavimo įranga

11:07 Jul 28, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: correlate the calibration certificates with the specific measuring equipment
Although measuring devices were subject to an annual calibration, only in one of the plants were the competent authorities in a position to correlate the calibration certificates with the specific measuring equipment they referred to.

Šitos frazės iki galo nesuprantu, galvojau taip išversti "susieti kalibravimo sertifikatus su specialia juose nurodyta matavimo įranga"? Ta prasme, kad tik vienoje įmonėje kompetentingos institucijos nustatė, kad ten naudojama ta pati įranga, kaip nurodyta sertifikate?
Silvernight
Lithuania
Lithuanian translation:susieti kalibravimo sertifikatus su konkrečia juose nurodoma matavimo įranga
Explanation:
Nors matavimo įtaisai buvo kalibruojami kas metai, tačiau tik vienoje gamykloje buvo kompetentingi asmenys, galintys / gebantys susieti kalibravimo sertifikatus su konkrečia juose nurodoma matavimo įranga.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2011-07-28 19:22:12 GMT)
--------------------------------------------------

Pagal kontekstą tada tikriausiai truputį aiškiau: tiktai gamykloje kompetentingi asmenys galėjo atsekti/nustatyti, kuriai konkrečiai matavimo įrangai buvo skirti/priklausė kalibravimo sertifikatai.
Selected response from:

Grazina_J
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4susieti kalibravimo sertifikatus su konkrečia juose nurodoma matavimo įranga
Grazina_J
4susieti kalibravimo sertifikatus su juose nurodytais konkrečiais matavimo prietaisais
Leonardas


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
susieti kalibravimo sertifikatus su juose nurodytais konkrečiais matavimo prietaisais


Explanation:
tik viena įmonė turėjo vadovaujančią instituciją, kuri buvo kompetentinga nustatyti kalibravimo sąsają su konkrečiais prietaisais

Leonardas
PRO pts in category: 219

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
susieti kalibravimo sertifikatus su konkrečia juose nurodoma matavimo įranga


Explanation:
Nors matavimo įtaisai buvo kalibruojami kas metai, tačiau tik vienoje gamykloje buvo kompetentingi asmenys, galintys / gebantys susieti kalibravimo sertifikatus su konkrečia juose nurodoma matavimo įranga.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2011-07-28 19:22:12 GMT)
--------------------------------------------------

Pagal kontekstą tada tikriausiai truputį aiškiau: tiktai gamykloje kompetentingi asmenys galėjo atsekti/nustatyti, kuriai konkrečiai matavimo įrangai buvo skirti/priklausė kalibravimo sertifikatai.

Grazina_J
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: O kas turima omeny, kai sakoma "susieti sertifikatus su ..."? O šiaip "competent authorities" - tai čia inspektoriai iš VMVT (Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos), kurie tikrinimus tose įmonėse atlieka.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search