molecular surveillance system

Lithuanian translation: molekulinės stebėsenos sistema

12:43 Jul 14, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical (general)
English term or phrase: molecular surveillance system
Ten kalbama apie per maistą ir vandenį plintančias ligas.
Silvernight
Lithuania
Lithuanian translation:molekulinės stebėsenos sistema
Explanation:
Manau, kad šiuo atveju visiškai tinka pažodinis termino vertimas.
Selected response from:

Irmantas Kanapeckas
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4molekuliniu zymenu sistema
Jurate Kazlauskaite
4molekulinės stebėsenos sistema
Irmantas Kanapeckas


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
molekulinės stebėsenos sistema


Explanation:
Manau, kad šiuo atveju visiškai tinka pažodinis termino vertimas.

Example sentence(s):
  • Skatinti kokybišką molekulinę stebėseną.

    Reference: http://www.ihot.lt/uploads/files/europos-letines-mieloleukem...
Irmantas Kanapeckas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
molekuliniu zymenu sistema


Explanation:
Arba: molekuliniu zymenu analize.
Zymenys padeda stebeti ivairiu patogenu sukeltos ligos vystymasi ir jos atsaka i gydyma tiriamuoju vaistiniu preparatu.

Example sentence(s):
  • XXX

    Reference: http://www.vpc.lt/index.php?713023257
Jurate Kazlauskaite
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 22




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search