Ratcheting

Lithuanian translation: palenkimas fiksuojant terkšle

12:10 Oct 4, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Ratcheting
Kalbama apie mechanizmą:

positioning mechanism allows the product to rotate 360 degrees as well as 180 degrees ratcheting. Padėkite suprasti, kaip čia versti ratcheting? Dėkui.
Inga Jokubauske
United Kingdom
Lithuanian translation:palenkimas fiksuojant terkšle
Explanation:
"Ratchet" šiuo atveju nurodo, kad prožektorius turi terkšlę, kuri užfiksuoja "lempą" norimu kampu. Principas panašus kaip veržliarakčių su terkšlėmis - pasuki tiek, kiek nori, bet atgalinis judesys blokuojamas, kol neatlaisvini.

Įmanomi ir kitokie variantai, bet reiktų pabrėžti, kad palenkus šviestuvą jis užsifiksuoja. Žr. nuorodas ir pavyzdį.
Selected response from:

Algis Masys
Canada
Grading comment
Labai ačiū.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1palenkimas fiksuojant terkšle
Algis Masys
3pakreipti/pakrypti
Rita Vaicekonyte
2vienakrypčio judesio keitimas
Leonardas


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ratcheting
vienakrypčio judesio keitimas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 210

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ratcheting
pakreipti/pakrypti


Explanation:
Man atrodo, kad turima omenyje to daikto pakrypimas į šoną. Jei jį galima sukti aplink savo ašį 360 laipsnius, tai ratchet turetų reikšti, kad jis pasisuka ne tik aplink savo ašį, bet ir nuo tos ašies, į šoną, 180 laipsnių kampu.

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ratcheting
palenkimas fiksuojant terkšle


Explanation:
"Ratchet" šiuo atveju nurodo, kad prožektorius turi terkšlę, kuri užfiksuoja "lempą" norimu kampu. Principas panašus kaip veržliarakčių su terkšlėmis - pasuki tiek, kiek nori, bet atgalinis judesys blokuojamas, kol neatlaisvini.

Įmanomi ir kitokie variantai, bet reiktų pabrėžti, kad palenkus šviestuvą jis užsifiksuoja. Žr. nuorodas ir pavyzdį.

Example sentence(s):
  • In addition, all models feature a ratchet mechanism, magnet and integral hanging hook to allow multi-positioning and directional light for totally hands-free working.

    https://www.youtube.com/watch?v=h-EADzlt2cs
    Reference: http://www.warmstrong.co.uk/shop/accessories/inspection-lamp...
Algis Masys
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 59
Grading comment
Labai ačiū.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ramunas Kontrimas: manau, optimliausias variantas
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search