narrow size distribution

Lithuanian translation: smulkaus dydžio (emulsijos lašelių) pasiskirstymas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:narrow size distribution
Lithuanian translation:smulkaus dydžio (emulsijos lašelių) pasiskirstymas
Entered by: kriluk

12:55 May 10, 2006
English to Lithuanian translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics
English term or phrase: narrow size distribution
."...a narrow size distribution of emulsion droplets was obtained" Koks tai skirstinys?
Dėkui
kriluk
smulkaus dydžio (emulsijos lašelių) pasiskirstymas
Explanation:
Kalbama ne apie mastą ar skirstinius (math), o apie lašelių dydžio pasiskirstymą (chem): http://www.ifr.ac.uk/materials/fractures/emulsion_system.htm...

2.7.5. Dalelių dydžio pasiskirstymas - 2.7.5. Particle size distribution (http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur... - Bilingual display)

Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4smulkaus dydžio (emulsijos lašelių) pasiskirstymas
Marius Reika
3 -1siauro masto pasiskirstymas
Leonardas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
siauro masto pasiskirstymas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Marius Reika: Kalbama ne apie mastą ar skirstinius (math), o apie lašelių dydžio pasiskirstymą (chem).
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
narrow size distribution of emulsion droplets
smulkaus dydžio (emulsijos lašelių) pasiskirstymas


Explanation:
Kalbama ne apie mastą ar skirstinius (math), o apie lašelių dydžio pasiskirstymą (chem): http://www.ifr.ac.uk/materials/fractures/emulsion_system.htm...

2.7.5. Dalelių dydžio pasiskirstymas - 2.7.5. Particle size distribution (http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur... - Bilingual display)




    Reference: http://www.ktu.lt/lt/mokslas/zurnalai/medz/medz0-70.html
    Reference: http://www.nafta.lt/content.php?pid=158
Marius Reika
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search