Impression evidences

Lithuanian translation: [transporto priemonės] pėdsakų ekspertizė

22:43 Feb 18, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Impression evidences
"Impression evidences have been carried out under the direct relationship with the data reflected in the material of the road accident (from 21.12.14), sketch of the road accident (from 21.12.14)."

Kaip reikėtų versti tokį terminą?
Kęstutis Ivanauskas
Lithuania
Lithuanian translation:[transporto priemonės] pėdsakų ekspertizė
Explanation:
Versčiau maždaug taip: „[Transporto priemonės] pėdsakų ekspertizė (tyrimai) buvo atlikta (-i)...“

Kadangi kalbama apie eismo įvykį, manau, turima omeny transporto priemonės paliktus pėdsakus stabdant, atliekant posūkį ir pan.

Reiktų daugiau konteksto ir žr. kas parašyta prieš šitą sakinį.
Taip pat gali būti žmogaus kojų, avalynės pėdsakų, transporto priemonių pėdsakų, rankų pėdsakų, šūvio pėdsakų ekspertizė.

https://www.google.com.pe/search?lr=lang_lt&hl=es-419&as_qdr...
Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
Ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4[autoįvykio] paliktų pėdsakų surinkimas/paėmimas
Rita Vaicekonyte
4[transporto priemonės] pėdsakų ekspertizė
Marius Reika


Discussion entries: 9





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
impression evidences
[transporto priemonės] pėdsakų ekspertizė


Explanation:
Versčiau maždaug taip: „[Transporto priemonės] pėdsakų ekspertizė (tyrimai) buvo atlikta (-i)...“

Kadangi kalbama apie eismo įvykį, manau, turima omeny transporto priemonės paliktus pėdsakus stabdant, atliekant posūkį ir pan.

Reiktų daugiau konteksto ir žr. kas parašyta prieš šitą sakinį.
Taip pat gali būti žmogaus kojų, avalynės pėdsakų, transporto priemonių pėdsakų, rankų pėdsakų, šūvio pėdsakų ekspertizė.

https://www.google.com.pe/search?lr=lang_lt&hl=es-419&as_qdr...

Example sentence(s):
  • Rasių Ražaitį – žmogaus kojų ir avalynės pėdsakų, transporto priemonių pėdsakų, objektų visumos trasologinė ekspertizė...

    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.D740D6B5CEC9
Marius Reika
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 50
Grading comment
Ačiū!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
impression evidences
[autoįvykio] paliktų pėdsakų surinkimas/paėmimas


Explanation:
Kaip suprantu, tai šiuo atveju kalbama apie autoįvykį. Impression evidence apibrėžimas:

Impression evidence is simply where several objects are pressed or stamped against one another allowing the objects to transfer and retain characteristics from one another. Footwear, tire tracks, and tool marks may be some of the most overlooked types of physical evidence left at a crime scene. Extreme patience and common sense are needed to find and recover these impressions.

Kadangi iš įvykio vietos pėdsakai/žymės yra tik paimami, siūlau versti kaip "pėdsakų surinkimas", "pėdsakų/žymių nuėmimas" arba "pėdsakų užfiksavimas" priklausomai nuo konteksto.


    Reference: http://www.crime-scene-investigator.net/otherimpressionevide...
Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 88




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search