long drafts

Lithuanian translation: ilgalaikiai vekseliai

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:long drafts
Lithuanian translation:ilgalaikiai vekseliai
Entered by: Kęstutis Ivanauskas

12:58 Dec 22, 2015
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: long drafts
Ištrauka iš bendrovės įstatų, "Rights of the Company" dalies:
"The Company is entitled to:

4.1.9. use long drafts in economic circulation;"
Kęstutis Ivanauskas
Lithuania
ilgalaikiai vekseliai
Explanation:
dar galima būtų vartoti "ilgalaikės tratos", nes "tratą" duoda ir TŽŽ, ir ekon. terminų enciklopedinis žodynas.
Selected response from:

Marius Cerniauskas
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ilgalaikiai vekseliai
Marius Cerniauskas
4Užsienio vekselis
Rita Vaicekonyte
3ilgalaikės paskolos, obligacijos
Ramunas Kontrimas
2ilgi projektai
Leonardas


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ilgi projektai


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 663

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Užsienio vekselis


Explanation:
Čia ekonomikos terminas. Angliškai dar galima jį vadinti foreign exchange bill.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2015-12-22 13:12:07 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, turėtų būti daugiskaita - užsienio vekseliai :)

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 88

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ilgalaikės paskolos, obligacijos


Explanation:
manyčiau, kad kalba apie tai, nors nesu įsitikinęs. Pirmą kartą matau 'long draft'.

Ramunas Kontrimas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 9

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ilgalaikiai vekseliai


Explanation:
dar galima būtų vartoti "ilgalaikės tratos", nes "tratą" duoda ir TŽŽ, ir ekon. terminų enciklopedinis žodynas.

Marius Cerniauskas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 7




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search