heat rate

Lithuanian translation: vienetinis šilumos suvartojimas, šiluminio našumo koeficientas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heat rate
Lithuanian translation:vienetinis šilumos suvartojimas, šiluminio našumo koeficientas
Entered by: Leonardas

08:46 Aug 11, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: heat rate
Gal galite padėti - koks tikslus šio termino lietuviškas atitikmuo?

Verčiamame tekste vartojamas būtent pagal tokį apibrėžimą, kaip čia: http://www.daviddarling.info/encyclopedia/H/AE_heat_rate.htm...
Aadilia
vienetinis šilumos suvartojimas, šiluminio našumo koeficientas
Explanation:
.
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Lyginamosios šilumos sąnaudos
Vitas Petrulėnas
4vienetinis šilumos suvartojimas, šiluminio našumo koeficientas
Leonardas
4naudingumo koeficientas
Kęstutis Reimeris


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naudingumo koeficientas


Explanation:
Šilumą generuojančios sistemos naudingumo koeficientas.

Kęstutis Reimeris
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vienetinis šilumos suvartojimas, šiluminio našumo koeficientas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 80

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lyginamosios šilumos sąnaudos


Explanation:
Remiantis ABBY techninių terminų žodynu:
heat rate - удельный расход тепла
Be to, http://www.lsd.lt/standards/term_search.php

Vitas Petrulėnas
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search