Driver unit (power driver)

Lithuanian translation: garsiakalbio blokas (elektrinis garsiakalbis)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Driver unit (power driver)
Lithuanian translation:garsiakalbio blokas (elektrinis garsiakalbis)
Entered by: Inga Jokubauske

11:25 May 27, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Driver unit (power driver)
Sveiki, terminas naudojamas, kalbant apie ausines. Nors reikšmė ta pati, reikia pateikti du vertimus, kaip ir klausime. Kontekstas kaip čia:
The element inside the headphone that converts an electrical signal into sound pressure, thereby creating audible sound is known as a driver unit. You could picture it as a tiny loud speaker in your headphone. A driver unit is made of a magnet, voice coils and a diaphragm, the diameter of which is stated as the spec.
https://www.headphonezone.in/pages/headphone-driver-unit
Labai ačiū
Inga Jokubauske
United Kingdom
garsiakalbio blokas (elektrinis garsiakalbis)
Explanation:
"Driver" yra banalus garsiakalbis. Ir su tuo susijusi pernelyg dažnai kolegų daroma klaida - neskirti "garsiakalbio" ir "garsintuvo" (arba kolonėlės). Garsiakalbis - tai prietaisas, elektros signalus paverčiantis garso signalais (magnetas su membrana), o garsintuvas (kolonėlė) - tai garsiakalbis ar keli, sudėti į korpusą, turintį reikalingas savybes ir priedus.

https://lt.wikipedia.org/wiki/Garsiakalbis

https://lt.wikipedia.org/wiki/Garso_kolonėlė

Senais laikais kapojosi kalbininkai dėl to aršiai, bet paskui tiesiog numojo ranka.
Selected response from:

Algis Masys
Canada
Grading comment
Labai ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5garsiakalbio blokas (elektrinis garsiakalbis)
Algis Masys
4garsinio/audio signalo keitiklis/konverteris
Rita Vaicekonyte
2ausinių garsiakalbis (signalo keitiklis)
Leonardas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
driver unit (power driver)
ausinių garsiakalbis (signalo keitiklis)


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 137

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
driver unit (power driver)
garsinio/audio signalo keitiklis/konverteris


Explanation:
Pagal aprašą, tai turėtų būti garsinio signalo konverteris. Tiek keitiklis, tiek konverteris naudojami žodžiai, pvz., čia: http://www.linguee.com/english-lithuanian/search?source=auto...

Taip pat ši detalė minima čia:

http://macarena.lt/2015/12/sekantis-iphone-modelis-gali-nura...



Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
driver unit (power driver)
garsiakalbio blokas (elektrinis garsiakalbis)


Explanation:
"Driver" yra banalus garsiakalbis. Ir su tuo susijusi pernelyg dažnai kolegų daroma klaida - neskirti "garsiakalbio" ir "garsintuvo" (arba kolonėlės). Garsiakalbis - tai prietaisas, elektros signalus paverčiantis garso signalais (magnetas su membrana), o garsintuvas (kolonėlė) - tai garsiakalbis ar keli, sudėti į korpusą, turintį reikalingas savybes ir priedus.

https://lt.wikipedia.org/wiki/Garsiakalbis

https://lt.wikipedia.org/wiki/Garso_kolonėlė

Senais laikais kapojosi kalbininkai dėl to aršiai, bet paskui tiesiog numojo ranka.

Algis Masys
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 76
Grading comment
Labai ačiū




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search