EMC-proof

Lithuanian translation: atitinka elektromagnetinio suderinamumo reikalavimus

07:49 May 14, 2012
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Electromagnetic compatibility
English term or phrase: EMC-proof
E.g., The assembly is not EMC-proof

Ar čia turima omenyje, kad sąranka nėra elektromagnetiškai suderinama? Iš anksto dėkoju.
Vaida V
Lithuania
Lithuanian translation:atitinka elektromagnetinio suderinamumo reikalavimus
Explanation:
Tai reiskia, kad jusu agregatas neatitinka elektromagnetinio suderinamumo reikalavimu (non EMC proof)
Selected response from:

Mindaugas Putelis
Lithuania
Grading comment
Ačiū, Jūsų variantas man labiausiai tiko, nors ir Kęstučio variantas geras, deja, taškų padalyti negaliu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Elektromagnetinio suderinamumo ženklas
Regina Kelly
4Atsparus elektromagentiniams trikdžiams
Kęstutis Reimeris
3patikimas elektromagnetinio suderinamumo atžvilgiu; elektromagnetiškai patikimas
Leonardas
3atitinka elektromagnetinio suderinamumo reikalavimus
Mindaugas Putelis


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
emc-proof
Atsparus elektromagentiniams trikdžiams


Explanation:
Laba diena, manau, kad jūsų pateiktame pavyzdiniame sakinyje nurodoma, jog mazgas (įranga) nėra atspari elektromagnetiniams trikdžiams.

Kęstutis Reimeris
Works in field
Native speaker of: Lithuanian

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
emc-proof
atitinka elektromagnetinio suderinamumo reikalavimus


Explanation:
Tai reiskia, kad jusu agregatas neatitinka elektromagnetinio suderinamumo reikalavimu (non EMC proof)

Mindaugas Putelis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ačiū, Jūsų variantas man labiausiai tiko, nors ir Kęstučio variantas geras, deja, taškų padalyti negaliu

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
emc-proof
Elektromagnetinio suderinamumo ženklas


Explanation:
EMC ženklas yra dedamas ant prekių

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2012-05-14 08:19:33 GMT)
--------------------------------------------------

Tiesa, aš nematau žodžio 'non'.


    Reference: http://www.linuxfordevices.com/c/a/News/MEN-Micro-MM2/
Regina Kelly
United Kingdom
Native speaker of: Lithuanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
emc-proof
patikimas elektromagnetinio suderinamumo atžvilgiu; elektromagnetiškai patikimas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 137




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search