notched

Lithuanian translation: trūkio metu

10:13 Jun 16, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Voltage, current
English term or phrase: notched
Vardijama, kokia gali būti įtampa, srovė:
1 = Current 46 A, 2 = Voltage 280 V, 3 = Current 4.6 A, 4 = Current 2 A, 5 = Notched 4.6 A, 6 = Notched 2 A

Kaip reikėtų išversti "notched"? iš anksto dėkoju
Vaida V
Lithuania
Lithuanian translation:trūkio metu
Explanation:
Radau panašų terminą : commutation notch / perjungimo trūkis iš standarto LST IEC 60050-161:1994

Apibrėžtis: Įtampos pokytis, trunkantis žymiai trumpiau negu kintamosios srovės įtampoje ryšium su komutaciniais procesais keitiklyje.

Galbūt ten grafike nurodoma įtampa trūkio metu, esant tam tikrai srovei? Spėju, kad bet kuriuo atveju tai lyg ir turėtų būti susiję su kažkokiu trūkiu ar pertrūkiu.
Selected response from:

Algis Masys
Canada
Grading comment
Ačiū, man tiko jūsų variantas
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3trūkio metu
Algis Masys
2sumarinė įtampa
Leonardas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trūkio metu


Explanation:
Radau panašų terminą : commutation notch / perjungimo trūkis iš standarto LST IEC 60050-161:1994

Apibrėžtis: Įtampos pokytis, trunkantis žymiai trumpiau negu kintamosios srovės įtampoje ryšium su komutaciniais procesais keitiklyje.

Galbūt ten grafike nurodoma įtampa trūkio metu, esant tam tikrai srovei? Spėju, kad bet kuriuo atveju tai lyg ir turėtų būti susiję su kažkokiu trūkiu ar pertrūkiu.


    Reference: http://www.lsd.lt/standards/term.php?&termid=42171
Algis Masys
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 76
Grading comment
Ačiū, man tiko jūsų variantas

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sumarinė įtampa


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 137




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search