Angler exploit kit

Lithuanian translation: pažeidžiamumą išnaudojantis programų rinkinys „Angler“

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Angler exploit kit
Lithuanian translation:pažeidžiamumą išnaudojantis programų rinkinys „Angler“
Entered by: Rasa Didžiulienė

09:13 Jul 27, 2015
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
English term or phrase: Angler exploit kit
Ar verstumėte "angler" ir kaip verstumėte "exploit kit"? Kalbama apie cyber security
Rasa Didžiulienė
Lithuania
pažeidžiamumą išnaudojantis programų rinkinys „Angler“
Explanation:
„Exploit“ - tai sistemos silpnos vietos panaudojimas ne pagal paskirtį („eksploatavus“ neigiama prasme), siekiant gauti prieigą prie šios sistemos. „Exploit Kit“ - įrankių, skirtų tą vietą panaudoti, rinkinys. Aprašomasis terminas ilgas ir keblus, žargone vadinamas „eksploitu“. „Angler“ šiuo atveju - tikrinis pavadinimas.
Selected response from:

Algis Masys
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pažeidžiamumą išnaudojantis programų rinkinys „Angler“
Algis Masys
3kenkėjiškų programų paketas "Angler Exploit Kit"
Leonardas


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
angler exploit kit
kenkėjiškų programų paketas "Angler Exploit Kit"


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 29

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
angler exploit kit
pažeidžiamumą išnaudojantis programų rinkinys „Angler“


Explanation:
„Exploit“ - tai sistemos silpnos vietos panaudojimas ne pagal paskirtį („eksploatavus“ neigiama prasme), siekiant gauti prieigą prie šios sistemos. „Exploit Kit“ - įrankių, skirtų tą vietą panaudoti, rinkinys. Aprašomasis terminas ilgas ir keblus, žargone vadinamas „eksploitu“. „Angler“ šiuo atveju - tikrinis pavadinimas.


    Reference: http://www.securityweek.com/angler-ek-makes-it-difficult-tra...
Algis Masys
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 15




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search