PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Enterprise strength

Lithuanian translation: atitinkantys industrinius saugos standartus

07:57 Apr 13, 2017
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Enterprise strength
Kalba apie asmens duomenų apsaugą internete. Svetainėje naudojama "enterprise strength security devices".
Esmę suprantu, kad tai yra aukšto lygio, ne į pavienį vartotoją orientuota apsauga. Bet ar yra konkretus "enterprise strength" atitikmuo? Dėkui
Inga Jokubauske
United Kingdom
Lithuanian translation:atitinkantys industrinius saugos standartus
Explanation:
Pagal kontekstą, tai yra į įmones orientuota duomenų apsaugos paslauga, kurios saugos reikalavimai atitinka industrinį standartą.
Selected response from:

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Grading comment
Labai ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4atitinkantys industrinius saugos standartus
Rita Vaicekonyte
3verslo klasės lygio
Loreta Alechnaviciute Hoffmann
3komercinės klasės / lygio
Ramunas Kontrimas


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
enterprise strength
komercinės klasės / lygio


Explanation:


Ramunas Kontrimas
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
enterprise strength
verslo klasės lygio


Explanation:
enterprise level PC verčiamas verslo klasės kompiuteris, manyčiau, prasmė išlieka aiški. Verslo klasės paštas irgi vartojama

Loreta Alechnaviciute Hoffmann
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

1 day 52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
enterprise strength
atitinkantys industrinius saugos standartus


Explanation:
Pagal kontekstą, tai yra į įmones orientuota duomenų apsaugos paslauga, kurios saugos reikalavimai atitinka industrinį standartą.

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Labai ačiū!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search