PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

field sales/salesman

Lithuanian translation: Tiesioginė prekyba / pardavimo vadybininkas

17:41 Apr 19, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: field sales/salesman
Pardavėjai, kurie parduoda pas klientus, ne savo ofise. Reikia ir pardavimo rūšies, ir pardavėjo pavadinimo.
Ramunas Kontrimas
Lithuania
Lithuanian translation:Tiesioginė prekyba / pardavimo vadybininkas
Explanation:
Tiesioginė prekyba – tai vartotojui skirtų prekių ir paslaugų pardavimas tiesiogiai vartotojui, paprastai vykdomas vartotojų namuose, jų darbo vietoje bei kitose vietose, esančiose ne prekybai skirtose patalpose.

Field salesman Lietuvoje įprasta vadinti pardavimo vadybininkais (asmenys, važinėjantys į įmones ir siūlantys įsigyti, pvz., mobiliųjų planus ir pan.)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-04-19 19:32:16 GMT)
--------------------------------------------------

Jei reikia taip sukonkretinti, tai galbūt galima juos kažkaip išskirstyti į
- biuro/ofiso/stacionarūs pardavimo vadybininkai
ir
- keliaujantys/judrūs/mobilūs pardavimo vadybininkai
Gal nuorodoje ką gero aptiksite: http://derybucentras.lt/lt/fronto-linija-59
Selected response from:

Inga Jokubauske
United Kingdom
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Tiesioginė prekyba / pardavimo vadybininkas
Inga Jokubauske
4išnešiojamoji (išvežiojamoji) prekyba; komivojažierius / prekybos agentas
Justas Staniulis


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
išnešiojamoji (išvežiojamoji) prekyba; komivojažierius / prekybos agentas


Explanation:
.

Justas Staniulis
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Ačiū, bet nelabai tinka - ne puodus pardavinėja, o rimta pasaulinė įmonė - savo produktų nesivežioja, o pas klientus aptaria jų poreikius ir t.t. Agentai irgi netinka - atskira kategorija.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tiesioginė prekyba / pardavimo vadybininkas


Explanation:
Tiesioginė prekyba – tai vartotojui skirtų prekių ir paslaugų pardavimas tiesiogiai vartotojui, paprastai vykdomas vartotojų namuose, jų darbo vietoje bei kitose vietose, esančiose ne prekybai skirtose patalpose.

Field salesman Lietuvoje įprasta vadinti pardavimo vadybininkais (asmenys, važinėjantys į įmones ir siūlantys įsigyti, pvz., mobiliųjų planus ir pan.)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-04-19 19:32:16 GMT)
--------------------------------------------------

Jei reikia taip sukonkretinti, tai galbūt galima juos kažkaip išskirstyti į
- biuro/ofiso/stacionarūs pardavimo vadybininkai
ir
- keliaujantys/judrūs/mobilūs pardavimo vadybininkai
Gal nuorodoje ką gero aptiksite: http://derybucentras.lt/lt/fronto-linija-59


    Reference: http://www.ltpa.lt/lt/tiesiogine-prekyba/kas-tai-yra/
Inga Jokubauske
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 50
Notes to answerer
Asker: Ačiū, Inga. Tame pačiame tekste skiriami field ir in-house pardavimo vadybininkai, atliekantys skirtingas funkcijas, todėl tiesioginė tinka, o šiaip pard. vad. - nelabai.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search