hot-box detection (HBD) system

Latvian translation: ***

10:38 Nov 11, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Railway
English term or phrase: hot-box detection (HBD) system
Modernization of HBD system
Daiga
Latvian translation:***
Explanation:
Izskatās, ka šo pašu jautājumu tu jau esi uzdevusi pirms nepilniem diviem gadiem, un atbilde pat ir ievadīta glosārijā.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2006-11-11 21:40:44 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

LDz nav institūcija, kas apstiprina terminus!!
Selected response from:

mjbjosh
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sakarsušo bukšu atklāšanas sistēma
Balttext
5***
mjbjosh


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
hot-box detection (hbd) system
***


Explanation:
Izskatās, ka šo pašu jautājumu tu jau esi uzdevusi pirms nepilniem diviem gadiem, un atbilde pat ir ievadīta glosārijā.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2006-11-11 21:40:44 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

LDz nav institūcija, kas apstiprina terminus!!


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/913052
mjbjosh
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
hot-box detection (hbd) system
sakarsušo bukšu atklāšanas sistēma


Explanation:
Šis būs precīzāks par pirms 2 gadiem ievadīto, turklāt oficiāli apstiprināts Kohēzijas fonda finansēts projekts Latvijas Dzelzceļam

--------------------------------------------------
Note added at 7 h (2006-11-11 18:19:08 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

To mjbjosh: turklāt atšķirība starp diagnostika un atklāšana ir samērā būtiska. Diagnostikā tiek konstatēts, problēmas cēlonis, kamēr pašā atklāšanā (detection) tiek tikai vispār konstatēts, ka ir problēma. Un šī sistēma ir paredzēta sakarsušu bukšu konstatēšanai.

--------------------------------------------------
Note added at 1 diena1 h (2006-11-12 12:08:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

:)
LDz ir institūcija, kas lieto šo sistēmu, ne jau LZA TK vai VVC, kuri apstiprina terminus un neviena terminu apstiprināšana kāda no tehniskajām nozarēm nenotiek bez konsultācijas ar nozaru speciālistiem. Diez kas varētu būt dzelzceļa tehniskajās lietās speciālists? Vai tik ne LDz? :) Pie tam šis termins tiek oficiāli lietots arī visā projektu dokumentācijā, kuru LDz iesniegusi Satiksmes un Finanšu ministrijām finansējuma saņemšanai no Kohēzijas fonda līdzekļiem un tālak attiecīgi arī Eiropas Komisijai. P.S. Neredzu atsauces uz latviskiem avotiem, kur tiktu izmantots Jūsu ieteiktais variants...


    Reference: http://www.ldz.lv/tikla_parskati/tikla_parskats2005.doc
    Reference: http://www.esfondi.lv/page.php?id=712
Balttext
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  mjbjosh: un ar ko tad "diagnostika" atšķiras no "atklāšanas"? Turklāt nav jau arī tā, ka tas būtu apstiprināts termins
4 hrs
  -> Tas ir oficiāli LDz apstiprināts termins.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search