traditional twist

Latvian translation: ar tradicionālu piesitienu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:traditional twist
Latvian translation:ar tradicionālu piesitienu
Entered by: Signe Jase

12:21 Jun 5, 2013
English to Latvian translations [PRO]
Marketing - Tourism & Travel / hotels
English term or phrase: traditional twist
... restaurant offers fusion cusine with a traditional twist... not sure what's the best translation of 'traditional twist' here. Any suggestions? thanks in advance
Signe Jase
ar tradicionālu piesitienu
Explanation:
Ja jau var piesist ēdienam klāt olu, gan jau var vienkārši "tradicionālu" garšu piesist. :)
Selected response from:

Laine Zunte
Portugal
Grading comment
paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ar tradicionālu akcentu
vita z
5ar tradicionālu pieskaņu
Ieva Kupruka
4 -1ar tradicionālu piesitienu
Laine Zunte


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ar tradicionālu pieskaņu


Explanation:
vai kaut kā līdzīgi...

Ieva Kupruka
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
ar tradicionālu piesitienu


Explanation:
Ja jau var piesist ēdienam klāt olu, gan jau var vienkārši "tradicionālu" garšu piesist. :)

Laine Zunte
Portugal
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
paldies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Agnese Ruska: "piesitiens" nozīmē ko citu. Olu piesit, jo tā ir reāla sišanas darbība. Tā pat kā ar "sastādīt dokumentu", "sekojošs" — tulkotāji un redaktori ļoti cenšas šo stilu izskaust, jo ir latviski vārdi, ko lietot. Skaidrojums tezaurā nav saistīts ar akcentu.
75 days
  -> Piekrītu un nepiekrītu. "Piesitiens" skaidrojums (pārn.noz., gan par mākslas darbiem, bet uzskatu, ka tikpat labi attiecināms arī uz ēdienu) ir: Īpatnējs, raksturīgs (mākslas darba, tā elementu) izveides paņēmiens, arī paņēmienu kopums.

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ar tradicionālu akcentu


Explanation:
Absolūti autentiska angļu virtuve ar franču akcentu.
Krodziņā nobaudāmi latviešu tradicionālie ēdieni ar modernās virtuves akcentiem.
Restorānā viesiem tiek piedāvāta tradicionālā Eiropas virtuve ar mūsdienu akcentiem.

vita z
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Doroteja
1 day 3 hrs
  -> Paldies!

agree  Agnese Ruska: Piekrītu, jo ir stilistiski latviski.
75 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search