displaced or commutated fracture

Latvian translation: dislocēts vai šķembains lūzums

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:displaced or commutated fracture
Latvian translation:dislocēts vai šķembains lūzums
Entered by: Ieva Englund

10:32 May 19, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: displaced or commutated fracture
dažādi lūzumu veidi. apstājos pie šitādiem
Ieva Englund
Sweden
dislocēts vai šķembains lūzums
Explanation:
**Dislocēts lūzums**: Proc. styloidei nestabils dislocēts lūzums. - 4,0 mm spongiozās skrūves. - 3,5 mm kortikālās vai kanulētās skrūves. - 2,7 mm kondilārā plāksne ...
www.vsmtva.gov.lv/AML.WebAdmin/Resources/File/Med tehnologi...

Sadalot 129 pacientus (> 70 gadi) ar subkapitālu **dislocētu** gūžas lūzumu trīs grupās atkarībā no operācijas tipa (vienpusēja vai abpusēja endoprotezēšana vai ...
iaptieka.lv/?lapa=doctus2&id=772

"Commutated fracture" skaidrojums angliski:

# Fractures - open (skin punctured) or closed (skin whole)
* Oblique – diagonal/slanting break
* Transverse – break at right angle
* Commutated – bone splintered

No "splintered" izriet "šķembains lūzums":

Šķembains lūzums. - Divas vai vairāk Kiršnera stieples, dažkārt kombinācijā ar 4,0 mm spongiozo skrūvi. - Reizēm patellektomija ir izvēles metode ...

2,0 mm T- plāksne vai kondilārā plāksne (dislocētu bazālu lūzumu gadījumos). - mazs ārējās fiksācijas aparāts pie **šķembainiem** lūzumiem ...
www.vsmtva.gov.lv/AML.WebAdmin/Resources/File/Med tehnologi...


Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4lūzums ar dislokāciju vai šķembains lūzums
Inguna Hausmane
3dislocēts vai šķembains lūzums
Austra Muizniece


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dislocēts vai šķembains lūzums


Explanation:
**Dislocēts lūzums**: Proc. styloidei nestabils dislocēts lūzums. - 4,0 mm spongiozās skrūves. - 3,5 mm kortikālās vai kanulētās skrūves. - 2,7 mm kondilārā plāksne ...
www.vsmtva.gov.lv/AML.WebAdmin/Resources/File/Med tehnologi...

Sadalot 129 pacientus (> 70 gadi) ar subkapitālu **dislocētu** gūžas lūzumu trīs grupās atkarībā no operācijas tipa (vienpusēja vai abpusēja endoprotezēšana vai ...
iaptieka.lv/?lapa=doctus2&id=772

"Commutated fracture" skaidrojums angliski:

# Fractures - open (skin punctured) or closed (skin whole)
* Oblique – diagonal/slanting break
* Transverse – break at right angle
* Commutated – bone splintered

No "splintered" izriet "šķembains lūzums":

Šķembains lūzums. - Divas vai vairāk Kiršnera stieples, dažkārt kombinācijā ar 4,0 mm spongiozo skrūvi. - Reizēm patellektomija ir izvēles metode ...

2,0 mm T- plāksne vai kondilārā plāksne (dislocētu bazālu lūzumu gadījumos). - mazs ārējās fiksācijas aparāts pie **šķembainiem** lūzumiem ...
www.vsmtva.gov.lv/AML.WebAdmin/Resources/File/Med tehnologi...




Austra Muizniece
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 32
Grading comment
paldies!

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lūzums ar dislokāciju vai šķembains lūzums


Explanation:
Vai "commutated" vietā gadījumā nav "comminuted"? Tad dotais tulkojums ir pareizs.


    Reference: http://www.medterms.com/script/main/art.asp?articlekey=8079
    Reference: http://iaptieka.lv/?lapa=doctus2&id=648
Inguna Hausmane
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search