Superinfection in the eye

Latvian translation: acs superinfekcija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Superinfection in the eye
Latvian translation:acs superinfekcija

19:44 Feb 1, 2011
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2011-02-05 07:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Superinfection in the eye
Superinfection in the eye


Superinfekcija acī?????
vai ir tāds termins medicinā? neprotu atrast. iepriekš pateicos.
Aija B. (X)
Latvia
acs superinfekcija
Explanation:
Medicīnas enciklopēdijā šāds termins ir. Domāju, ka vajadzētu nošķirt no "rezistentas infekcijas", jo cēlonis var būt gan tas pats ierosinātājs, gan cits, kas veido blakus infekciju.





--------------------------------------------------
Note added at 31 min (2011-02-01 20:16:18 GMT)
--------------------------------------------------

Te ir saite uz Medicīnas enciklopēdijas ierakstu: http://www.neslimo.lv/pme/?name=INFEKCIJAS SLIMBAS
Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
Paldies :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1acs superinfekcija
Austra Muizniece
4superinfekcija acī
Doroteja
3acs superinfekcija
Jānis Greivuls
3rezistenta acs infekcija
Ojars


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
superinfection in the eye
rezistenta acs infekcija


Explanation:
Google meklējot uz "acs infekcija" atradu "ko uz to pusi":

..acu pilienu sastāvā esošās antibiotikas nav jutīgas pret visām acs infekcijām.

"Super" man liekas latviski nevajag tulkot, jo parasti zolīdos rakstos "tā nedara"->
paliek "acs infekcija", te pēc konteksta laikam
rezistenta acs infekcija .

2. avots. http://www.apollo.lv/portal/news/articles/215246

Ojars
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
superinfection in the eye
acs superinfekcija


Explanation:
"Dažreiz slims cilv. var inficēties ar to pašu vai citu ieros. (superinfekcija)" (skat. atsauces saiti)

Tam ar rezistenci nav sakara...

--------------------------------------------------
Note added at 28 min (2011-02-01 20:13:21 GMT)
--------------------------------------------------

Te būs krievu val. atsauce: http://www.multitran.ru/c/m.exe?l1=1&l2=2&s=Superinfection i...




    Reference: http://www.neslimo.lv/pme/?name=INFEKCIJAS+SLIM%CEBAS
    Reference: http://www.google.lv/search?hl=lv&lr=lang_lv&tbs=lr%3Alang_1...
Jānis Greivuls
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 66

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
superinfection in the eye
acs superinfekcija


Explanation:
Medicīnas enciklopēdijā šāds termins ir. Domāju, ka vajadzētu nošķirt no "rezistentas infekcijas", jo cēlonis var būt gan tas pats ierosinātājs, gan cits, kas veido blakus infekciju.





--------------------------------------------------
Note added at 31 min (2011-02-01 20:16:18 GMT)
--------------------------------------------------

Te ir saite uz Medicīnas enciklopēdijas ierakstu: http://www.neslimo.lv/pme/?name=INFEKCIJAS SLIMBAS

Example sentence(s):
  • Dažreiz slims cilv. var inficēties ar to pašu vai citu ieros. (superinfekcija); tas var arī atkārtoti inficēties pēc jau pārciestas INFEKCIJAS SLIMĪBAS (reinfekcija).
  • www.grindeks.lv/lv/produkti/.../sulfargin

    Reference: http://www.medicine.lv/aptiekars.php?group_id=3
    Reference: http://www.hepatits.lv/index.php?mid=15
Austra Muizniece
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Paldies :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alis-kis
9 mins

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
superinfection in the eye
superinfekcija acī


Explanation:
Superinfekcija acī - t.i., kad acī ir vairākas infekcijas vienlaikus

Doroteja
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 216




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search