Reichian therapy

Latvian translation: Raiha terapija

01:40 Jul 31, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / terapijas veids
English term or phrase: Reichian therapy
Vai kadam ir ideja ka tulkot sito?
Zanda Herca
United States
Latvian translation:Raiha terapija
Explanation:
Šim ir atsauces tīklā, turklāt anglofonās valstīs ir pietiekami dzirdēti pareizi izrunāti vācu izcelsmes uzvārdi, lai nedomātu, ka tur viss tiek izrunāts "pa savam".

Pamatus NeiroVeģeto terapijai (NVT) ir licis Vilhelms Raihs. Metode balstās uz Raiha izstrādāto rakstur-analīzi (papildinot Freida izveidoto psiho-analīzi), ...
www.psih.lv/index.php?cat=1&t_id=15 - 6k

Psiholoģijas Pasaule - žurnāls personībām. kas ciena sevi un citus ...
... jūtas un orgonomija, kas pēc V. Raiha apzīmē labsajūtu un baudu, tam, ... Tanatoterapija - ķermeniski orientētās terapijas metode - ir viens no veidiem, ...
www.psihologijaspasaule.lv/raksti.php?id=465&show=112&act=r...

... tradicionāli tiek uzskatīts viens no Zigmunda Freida mācekļiem Vilhelms Raihs. ... Pat nezinot ķermeņorientētās terapijas teoriju, mēs zinām, ...
www.reikinet.lv/home/menu_98/topic_105/story_230/ - 34k

Uz deju un kustību terapiju savu iespaidu ir atstājusi arī ķermeņa terapija, kuras pamatlicējs ir Vilhelms Raihs. Alberts Pesso, kurš izstrādāja psihomotoro ...
www.arttherapy.lv/index.php?page=deju-un-kustibu-terapija
Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Raiha terapija
Austra Muizniece
4Reiča terapija
ievastro


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reichian therapy
Reiča terapija


Explanation:
Wilhelms Reičs ir reāla persona, kas acīmredzot ir izveidojis šo terapijas veidu. Un viņa vārdu (Wilhelm Reich) man liekas, vislabskanīgāk būtu tulkot kā Reičs, jo kaut arī viņš ir vācu izcelsmes, viņš tomēr ir Amerikāņu ārsts, un viņa uzvārda izruna noteikti šajās aprindās ir angliskota.

ievastro
United States
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
reichian therapy
Raiha terapija


Explanation:
Šim ir atsauces tīklā, turklāt anglofonās valstīs ir pietiekami dzirdēti pareizi izrunāti vācu izcelsmes uzvārdi, lai nedomātu, ka tur viss tiek izrunāts "pa savam".

Pamatus NeiroVeģeto terapijai (NVT) ir licis Vilhelms Raihs. Metode balstās uz Raiha izstrādāto rakstur-analīzi (papildinot Freida izveidoto psiho-analīzi), ...
www.psih.lv/index.php?cat=1&t_id=15 - 6k

Psiholoģijas Pasaule - žurnāls personībām. kas ciena sevi un citus ...
... jūtas un orgonomija, kas pēc V. Raiha apzīmē labsajūtu un baudu, tam, ... Tanatoterapija - ķermeniski orientētās terapijas metode - ir viens no veidiem, ...
www.psihologijaspasaule.lv/raksti.php?id=465&show=112&act=r...

... tradicionāli tiek uzskatīts viens no Zigmunda Freida mācekļiem Vilhelms Raihs. ... Pat nezinot ķermeņorientētās terapijas teoriju, mēs zinām, ...
www.reikinet.lv/home/menu_98/topic_105/story_230/ - 34k

Uz deju un kustību terapiju savu iespaidu ir atstājusi arī ķermeņa terapija, kuras pamatlicējs ir Vilhelms Raihs. Alberts Pesso, kurš izstrādāja psihomotoro ...
www.arttherapy.lv/index.php?page=deju-un-kustibu-terapija

Austra Muizniece
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Teteris
32 mins

neutral  mjbjosh: Nezinu, kā pareizi sauc šo terapiju, bet, ja izrunā pareizi, tad vajadzētu būt Reiha terapijai, nevis Raiha (oriģinālvalodā ir "ai", latviski ir "ei").
3 hrs
  -> Tad sanāk visai nelabas asociācijas ar Trešo reihu. Atceros dzirdējusi, kā angl.izrunā Steve Reich - "Raihs".

agree  jaanisel (X): Es turētos pie prof. vidē ierastās rakstības: Raihs. Tiesa gan, ka komponistu ar identisku uzv., latvisko kā Reihs
3 days 23 hrs
  -> Jā, par to komponistu pabrīnījos, jo izrunā kā "Raih". Ja nu vienīgi kļūdās vairāki angliski runājoši, mūzikā iesaistīti cilvēki, ar ko esmu runājusi.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search