not likely to result in injury

Latvian translation: Skat. variantus

13:37 May 26, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: not likely to result in injury
Behavior not likely to result in injury.
Behavior likely to result in injury but not likely to cause death.
Behavior likely to result in death despite available
medical care.
Doroteja
Latvia
Latvian translation:Skat. variantus
Explanation:
šajā gadījumā tā ir nevis pacienta uzvedība, bet gan rīcība, t. i., tas, ko viņš dara.
Tāpēc es ieteiktu:
Visticamāk, ka šādas rīcības dēļ ievainojumi neradīsies.
Ļoti iespējams, kā šādas rīcības dēļ radīsies ievainojumi, bet gandrīz neiespējams, ka iestāsies nāve.
Visticamāk, ka šāda rīcība izraisīs nāves iestāšanos, neskatoties uz …

Nu, tādā veidā.
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pastāv neliela iespējama, ka varētu rasties traumas
Kristine Sprula (Lielause)
4 +1Skat. variantus
Inese Poga-Smith
4Maz ticams, ka uzvedība izraisīs traumas
Austra Muizniece
4(uzvedības) rezultātā trauma visticamāk nerodas
Ieva Englund


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pastāv neliela iespējama, ka varētu rasties traumas


Explanation:
Burtiski būtu - nešķiet, ka varētu rasties traumas

--------------------------------------------------
Note added at 22 min (2008-05-26 14:00:15 GMT)
--------------------------------------------------

Drukas kļūda - "iespēja" :)

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 56

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Maz ticams, ka uzvedība izraisīs traumas


Explanation:
Maz ticams, ka uzvedība izraisīs traumas

Šādu kārtību iesaku, lai būtu vieglāk saskaņoti iztulkot nākamos teikumus:
-iespējams, ka uzvedība izraisīs traumas, bet...
-iespējams, ka uzvedība izraisīs nāvi...


Austra Muizniece
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 56

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(uzvedības) rezultātā trauma visticamāk nerodas


Explanation:
es tulkotu šādi.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-26 15:14:40 GMT)
--------------------------------------------------

"Behaviour" gan labak šeit tulkot kā "rīcība". :)

Ieva Englund
Sweden
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in SwedishSwedish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Skat. variantus


Explanation:
šajā gadījumā tā ir nevis pacienta uzvedība, bet gan rīcība, t. i., tas, ko viņš dara.
Tāpēc es ieteiktu:
Visticamāk, ka šādas rīcības dēļ ievainojumi neradīsies.
Ļoti iespējams, kā šādas rīcības dēļ radīsies ievainojumi, bet gandrīz neiespējams, ka iestāsies nāve.
Visticamāk, ka šāda rīcība izraisīs nāves iestāšanos, neskatoties uz …

Nu, tādā veidā.


Inese Poga-Smith
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 184
Grading comment
Liels paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Austra Muizniece
4 mins
  -> Paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search