wet multi disc brakes

Latvian translation: slapjā tipa daudzdisku bremzes

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wet multi disc brakes
Latvian translation:slapjā tipa daudzdisku bremzes
Entered by: Austra Muizniece

19:00 Aug 13, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: wet multi disc brakes
Runa ir par autoiekrāvēju.
Hydraulically released wet multi disc parking brakes.
Austra Muizniece
Latvia
slapjās daudzdisku bremzes
Explanation:
multiple disk brakes = daudzdisku bremzes saskaņā ar Senders R politehnisko vārdnīcu, bet "sadzīvē" parasti "wet bremzes" tiek sauktas par slapjajām. Vai tā arī nevarētu būt?
Selected response from:

Ieva Kupruka
United Kingdom
Grading comment
Paldies!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1visu (riteņu) disku hidrauliskās bremzes
ievastro
4slapjās daudzdisku bremzes
Ieva Kupruka


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
slapjās daudzdisku bremzes


Explanation:
multiple disk brakes = daudzdisku bremzes saskaņā ar Senders R politehnisko vārdnīcu, bet "sadzīvē" parasti "wet bremzes" tiek sauktas par slapjajām. Vai tā arī nevarētu būt?

Ieva Kupruka
United Kingdom
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Paldies!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
visu (riteņu) disku hidrauliskās bremzes


Explanation:
Multi disc jeb multiple nozīmē ka šīs hidrauliskās bremzes ir uz katra diska. Tādējādi vārdu 'daudz' varbūt labāk aizvietot ar 4x4 (kā all wheel) vai visu, (ja nu motociklam vai traktoram) lai nerodas šaubas ka tās tiek lietotas visiem diskiem nevis daudziem.
Neesmu gluzi droša par wet, bet man te vietējie apgalvo ka tās noteikti ir hidrauliskās ja jau wet.
Tad nu man sanāk - "visu (riteņu) disku hidrauliskās bremzes"

ievastro
United States
Meets criteria
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  saniite
54 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search