PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Kyra Kozak Woods

Latvian translation: Kira Kozāka Vudsa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Kyra Kozak Woods
Latvian translation:Kira Kozāka Vudsa
Entered by: Vents Villers

19:56 Apr 3, 2010
English to Latvian translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: Kyra Kozak Woods
Kaa sso meiteni pareizaak latviski deeveet?
Vents Villers
Kira Kozaka Vudsa
Explanation:
Vēl varētu būt Kira Kožaka Vudsa.
Selected response from:

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Grading comment
Paldies:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Kira Kozaka Vudsa
Kristine Sprula (Lielause)
4 -1Kaira Kozaka Vudsa
Jānis Greivuls


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kyra kozak woods
Kira Kozaka Vudsa


Explanation:
Vēl varētu būt Kira Kožaka Vudsa.

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Paldies:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jānis Greivuls: Jā, tautībai ir liela nozīme. Tomēr fakts paliek fakts: Kiras Naitlijas vārds rakstās Kiera, nevis Kyra. Kyra izrunā kā Kaira. Tas arī nosaka rakstību latviešu valodā.
11 hrs
  -> Un kas ir teicis, ka visi tie vārdi latviski ir pareizi?? Kimu Beisingeri taču latviski visbiežāk sauc par Beisindžeri, tikai tāpēc, ka kāds tā ir pasācis. Pat tad, ja caur tulkojumu var dzirdēt viņas uzvārdu oriģinālvalodā.

agree  Janis Veveris (Mr.): Tas ir gana izplatīts čehu un poļu uzvārds -- Kozák, LV fonētiskā transkripcijā -- Kozāks(-a). No dažādiem kožakiem gan ieteiktu atturēties; tas būtu apmēram tas pats, kas Kiru pārdēvēt par Kairu...
7 days

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
kyra kozak woods
Kaira Kozaka Vudsa


Explanation:
Daudzviet tīmeklī redzams, ka Kyra izrunā kā Kaira, piem., aktrises Kaira Greisija, Kaira da Kosta, Kaira Skota, Kaira Sedžvika....



Jānis Greivuls
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kristine Sprula (Lielause): Vispār jau būtu jāuzzin cilvēka tautība.
10 hrs

disagree  Janis Veveris (Mr.): Jā, tīmeklī tiešām daudz kas top redzams skaidri un nepārprotami. Par laimi, vismaz Kairas šādā kontekstā tur vēl nav atrodamas... PS. Lūdzu, publiski nebrūķējiet muti, Greivul, un nejauciet citiem galvu ar klajām aplamībām. MTIA! PPS. Kyrie eleison... ;)
7 days
  -> Pēc Jūsu dzelžmālainās loģikas spriežot, arī tādiem Rietumvalstu pilsoņu uzvārdiem kā Smirnoff, Kiprussoff un Djorkaeff mūsu mēlē būtu jāskan attiecīgi kā Smirnovs... P.S. Kāds movetons, Mr. Veveris!!! no RS darboņa mutes ko tādu dzirdēt ir zelta vērts...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search