brahui

Latvian translation: brohu valoda (brahuju valoda)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Brahui, the Brahui language, the Brohi language
Latvian translation:brohu valoda (brahuju valoda)
Entered by: Valters Feists

09:05 Aug 24, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Linguistics / valodas nosaukums (ProZ.com lokalizācijas projektam)
English term or phrase: brahui
Valodas nosaukums. Valodas kods ir "brh", izplatīta Pakistānā, Irānā, Afganistānā un Turkmenistānā.

Sīkāka informācija:
http://www.ethnologue.com/show_language.asp?code=brh
Austra Muizniece
Latvia
brohu valoda (brahuju valoda)
Explanation:
Ja valodas nosaukumu darina no tautības nosaukuma, tad vēlams daudzskaitļa ģenitīvs.

"The Brahui people or Brohi people are an ethnic group..."

Iespējams, ka galotni "-i" ir pielikuši valodnieki, kam pamatvaloda ir angļu valoda.
Angļiem ir valodu nosaukumi "Nepali", "Somali", "Songhai", "Southern Altai", "Baluchi",
bet mums - "nepāliešu valoda", "somāļu valoda", "songaju valoda", "dienvidaltajiešu valoda", "beludžu valoda".

Par izrunu (vai izrunā "-h-"; kāds pamats galotnei "-i") varētu apjautāties kādam pakistānietim, bet vēlams tādam, kurš vismaz nedaudz zina brohu valodu.

Tātad priekšroka "brohu valodai", bet "brahuju v." būtu tuvāk angļu v., kas laikam nav īsti vajadzīgs.
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4brohu valoda (brahuju valoda)
Valters Feists
1braui vai brahui valoda
Doroteja


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
braui vai brahui valoda


Explanation:
Tikai minejums pec analogiem krievu valoda

Doroteja
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Brahui
brohu valoda (brahuju valoda)


Explanation:
Ja valodas nosaukumu darina no tautības nosaukuma, tad vēlams daudzskaitļa ģenitīvs.

"The Brahui people or Brohi people are an ethnic group..."

Iespējams, ka galotni "-i" ir pielikuši valodnieki, kam pamatvaloda ir angļu valoda.
Angļiem ir valodu nosaukumi "Nepali", "Somali", "Songhai", "Southern Altai", "Baluchi",
bet mums - "nepāliešu valoda", "somāļu valoda", "songaju valoda", "dienvidaltajiešu valoda", "beludžu valoda".

Par izrunu (vai izrunā "-h-"; kāds pamats galotnei "-i") varētu apjautāties kādam pakistānietim, bet vēlams tādam, kurš vismaz nedaudz zina brohu valodu.

Tātad priekšroka "brohu valodai", bet "brahuju v." būtu tuvāk angļu v., kas laikam nav īsti vajadzīgs.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Brahui_people
Valters Feists
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search