Reading alone comforts me

Latvian translation: ... (pieļauj...)

17:24 Mar 13, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: Reading alone comforts me
Ir nepieciešams atrast līdzīgu teikumu latviski, kura nozīme vārdu kārtības dēļ būtu pārprotama, divdomīga utt. Kad tādus piemērus neviens nepieprasa, tad visas avīzes ar tiem pilnas, bet nu neko nevaru izdomāt.:(
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:... (pieļauj...)
Explanation:
Ir lasīts daudz smieklīgu divdomību ar vārdu "pieļaut".
Piemēram:
"Jorans Pēršons pieļauj teroruzbrukumus arī Zviedrijā",
"Ugunsdzēsēji pieļauj dedzināšanu".

a) Atļāva vai b) uzskatīja, ka ir iespējams?
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4... (pieļauj...)
Valters Feists
4Skat. teik.
Inese Poga-Smith
3Skat. tālāk.
Kristine Sprula (Lielause)


Discussion entries: 2





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reading alone comforts me
Skat. tālāk.


Explanation:
No padomju laikiem. Bet laikam pārāk šerpi :o)
Nošaut nedrīkst. Apžēlot.
Nošaut. Nedrīkst apžēlot.

Patiesībā "not for grading" :o)

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Paldies,es šo arī biju uzreiz atcerējusies, bet laikam neder, jo tas teikums ir jāievieto manuālī par latviešu valodas lietojumu IT, nevaru izdomāt, kā klientam pamatot, kāpēc IT sakarā ir kaut kas par nošaušanu:)


2 days 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reading alone comforts me
Skat. teik.


Explanation:
Zīmulis tika atrasts, ejot pa gaiteni.

Mēs kādreiz taisījām lugu, tur bija tādi teikumi, šis ir vienīgais, ko uzreiz atcerējos.

Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 18

3 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...
... (pieļauj...)


Explanation:
Ir lasīts daudz smieklīgu divdomību ar vārdu "pieļaut".
Piemēram:
"Jorans Pēršons pieļauj teroruzbrukumus arī Zviedrijā",
"Ugunsdzēsēji pieļauj dedzināšanu".

a) Atļāva vai b) uzskatīja, ka ir iespējams?

Valters Feists
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search