Cloisters Chambers

Latvian translation: paskaidrojums

05:53 May 1, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / EU legislation
English term or phrase: Cloisters Chambers
Robin Allen QC, Head of Cloisters Chambers
Tālāk šis Allen izklāsta savu viedokli un organizācija vairs nekur neparādās. QC nozīmē Queen's Councillor - viena no augstākajām pakāpēm britu advokatūrā. Mans vīrs apgalvo, ka Cloisters Chambers ir drīzāk tituls, kaut arī tas burtiski nozīmējot klostera kambarus. Bet nevaru taču es tā to tulkot.
Ines Burrell
United Kingdom
Latvian translation:paskaidrojums
Explanation:
'Chambers' ir birojs, kur strādā 'barristers' (tie, kuri pārstāv klientus tiesā). 'Cloisters' ir vienkārši nosaukums šim birojam.
www.cloisters.com
Tātad principā varētu arī netulkot (tā man vismaz liekas).
Selected response from:

Jana Teteris
United Kingdom
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5paskaidrojums
Jana Teteris
4šeit: advokātu apvienība "Cloisters"
Inese Poga-Smith


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
cloisters chambers
paskaidrojums


Explanation:
'Chambers' ir birojs, kur strādā 'barristers' (tie, kuri pārstāv klientus tiesā). 'Cloisters' ir vienkārši nosaukums šim birojam.
www.cloisters.com
Tātad principā varētu arī netulkot (tā man vismaz liekas).

Jana Teteris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Paldies!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cloisters chambers
šeit: advokātu apvienība "Cloisters"


Explanation:
Viņš ir šīs advokātu apvienības vadītājs, un tā apvieno daudzus vadošos advokātus vairākās nozarēs. "Apvienība" varbūt labāk nekā "birojs" raksturo šo advokātu kopu.

Taču latviski bija pieejams arī šāds teksts:

Advokātu kolēģijas biedre kopš 2004. gada
Nozīmīga informācija:
2005. gadā dalība Vācijas Federālās advokātu kameras, Vācijas advokātu biedrības un Vācijas starptautiskā tiesiskās sadarbības fonda rīkotajā seminārā Austrumeiropas advokātiem, prakse advokātu birojā „Graf von Westphalen Bappert & Modest”;
2005. gadā referāts „Tiesu prakse Vācijā un Latvijā saistībā ar ietekmes uz vidi novērtējumu” Vācijas - Latvijas Juristu biedrības konferencē.
Tā kā varbūt pat var specifiski teikt "advokātu kamera", kas gan izklausās diezgan nepararasti.


However, barristers normally band together into "chambers" to share clerks (administrators) and operating expenses. Some chambers grow to be large and sophisticated, and have a distinctly corporate feel. Some barristers, on the other hand, are employed by firms of solicitors, banks or corporations as in-house legal advisers.



    Reference: http://www.rrb-c.lv/lv/gosa/
    Reference: http://www.cloisters.com/about.php
Inese Poga-Smith
Canada
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 76




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search