German internal aliens authority

Latvian translation: Vācijas iekšzemes/iekšējais imigrācijas dienests

14:49 Dec 26, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / EU legislation
English term or phrase: German internal aliens authority
In certain cases only (e.g. at the request of a German internal aliens authority).

Runa ir par dažādiem vīzu veidiem.
Ines Burrell
United Kingdom
Latvian translation:Vācijas iekšzemes/iekšējais imigrācijas dienests
Explanation:
Aliens authority vāciski ir Ausländerbehörde, kas savukārt Vācijas vēstniecības mājas lapā tulkots kā imigrācijas dienests: "Ja nepieciešama uzturēšanās atļauja, tā jāpieprasa attiecīgajā imigrācijas dienestā (Ausländerbehörde) Vācijā."
Selected response from:

tinageta
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Vaacijas nepilsonju dienests
Freimanis
3Vācijas iekšzemes/iekšējais imigrācijas dienests
tinageta
3Vācu iekšzemes nepilsoņu iestāde
Jana Teteris


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
german internal aliens authority
Vācu iekšzemes nepilsoņu iestāde


Explanation:
Vai kaut kas tamlīdzīgs.....

Jana Teteris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 32

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
german internal aliens authority
Vācijas iekšzemes/iekšējais imigrācijas dienests


Explanation:
Aliens authority vāciski ir Ausländerbehörde, kas savukārt Vācijas vēstniecības mājas lapā tulkots kā imigrācijas dienests: "Ja nepieciešama uzturēšanās atļauja, tā jāpieprasa attiecīgajā imigrācijas dienestā (Ausländerbehörde) Vācijā."


    Reference: http://www.deutschebotschaft-riga.lv/en/home/visa0105.html
tinageta
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 62
Grading comment
Paldies!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
german internal aliens authority
Vaacijas nepilsonju dienests


Explanation:
tie ir Vaacijaa dziivojoshi nepilsonji. Pilsonis arii aarpus valsts ir sh'is valsts pilsonis. Aarzemnieks valstii (iekshzeme)ir aarzamnieks un arii aarpus sveshas valsts ir aarzemenieks. Ja vinsh valstii ilgstoshi uzturas, tad var kljut par nepilsoni. Nepilsonis ir nepilsonis neatkariigi, vai vinsh ir ieksha vai aaraa.Un ko gan valsts var dariit ar "saviem" nepilsonjiem aarpus savaam robezhaam => Nav buutiski uzsveert iekshzemi. Vai tas ir migraacijas dienests(imi- vai emi-)ari droshi nav zinaams.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 29 mins (2005-12-27 08:19:16 GMT)
--------------------------------------------------

Lai ko arii TTC saka, aarzemnieki ir maldinosh vaards. Latvijas migraacijas lietu paarvaldei ir nodaljas, kas oficiaali apkalpo aarzemniekus, kas ietver gan nepilsonjus, gan ieceljotaaju, kam ar pilsoniibu nav nekaada sakara.
Vacijas (nepilsonju) migracijas lietu iestaade/paarvalde vareetu buut oficiaals nosaukums.

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 225




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search