sticky keys

Latvian translation: taustiņu ķēde

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sticky keys
Latvian translation:taustiņu ķēde
Entered by: Austra Muizniece

17:38 Sep 2, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: sticky keys
Piemirsies, kā šos taustiņus latviski dēvē...
Austra Muizniece
Latvia
taustiņu ķēde, līdzeklis "taustiņu ķēde".
Explanation:
Tā ir pēc Microsoft (sistēmās Windows XP un WIndows Vista), un šad tad vai pat bieži tiek prasīts, lai arī citos tulkojumos saskanētu ar Microsoft variantu.

"Taustiņu ķēde ir paredzēta lietotājiem, kuri nevar vienlaikus nospiest divus vai vairākus taustiņus. Ja ir jānospiež taustiņu kombinācija, piemēram, CTRL+P, Taustiņu ķēde ļauj nospiest modifikatora taustiņu (CTRL, ALT vai SHIFT) vai Windows logotipa taustiņu un saglabāt to aktīvu, līdz tiek nospiests cits taustiņš."

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/lv-LV/Help/0e143ef9...
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
Paldies:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1taustiņu ķēde, līdzeklis "taustiņu ķēde".
Valters Feists
4taustiņa (-u) fiksēšana
mjbjosh


Discussion entries: 2





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
taustiņu ķēde, līdzeklis "taustiņu ķēde".


Explanation:
Tā ir pēc Microsoft (sistēmās Windows XP un WIndows Vista), un šad tad vai pat bieži tiek prasīts, lai arī citos tulkojumos saskanētu ar Microsoft variantu.

"Taustiņu ķēde ir paredzēta lietotājiem, kuri nevar vienlaikus nospiest divus vai vairākus taustiņus. Ja ir jānospiež taustiņu kombinācija, piemēram, CTRL+P, Taustiņu ķēde ļauj nospiest modifikatora taustiņu (CTRL, ALT vai SHIFT) vai Windows logotipa taustiņu un saglabāt to aktīvu, līdz tiek nospiests cits taustiņš."

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/lv-LV/Help/0e143ef9...



    Reference: http://support.microsoft.com/kb/301583/lv
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Sticky_keys
Valters Feists
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 35
Grading comment
Paldies:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renu
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
taustiņa (-u) fiksēšana


Explanation:
Microsoft terminu vārdnīcā nav dots latviskais ekvivalents, bet ir lietuviešu: "Klavišų fiksavimas", krievu: "залипание клавиш", slovāku: "Jedným prstom" (ar vienu pirkstu), itāļu: "Tasti permanenti". Manuprāt, neviens no tiem neietver ķēdes ideju. Lai arī Valtera norādītajā lapā patiešām tā ir pārtulkots, tas izklausās drīzāk mulsinoši.

mjbjosh
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Paldies, šo variantu apsvēru, bet man ir nepieciešams oficiālais Microsoft termins, pat ja dīvaini izklausās.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search