canned message

Latvian translation: ziņu veidne, zīmīšu veidne

21:07 Jan 25, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: canned message
Canned Messages are used for you to quickly insert messages that you frequently type into the chat window.




http://209.85.135.104/search?q=cache:7jvssgLtH3gJ:cutesoft.n...
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:ziņu veidne, zīmīšu veidne
Explanation:
Jau ir zināmas Microsoft, Vikipēdijas, Olympus, Nokia, SonyEricss. veidnes; veidnes mēdz būt arī programmēšanā.
"Veidne" ir apstiprinātajā terminoloģijā.
Veidnes gandrīz vienmēr ir rediģējamas, jo nebūtu īpaši derīgi ieprogrammēt kaut ko pavisam negrozāmu.

Man patīk "zīmīte", kas ir izmantota Skype latviskojumā (turpretim "ziņojums" apzīmē kaut ko samērā lielu, apmēram kā 'report'; savukārt "ziņa"/"ziņas" ir daudznozīmīgas - 'jaunumi, piem., laika ziņas', 'vēstis'). Vieglāk un izdevīgāk ir pierast pie "zīmīšu sūtīšanas" nekā mocīties ar "ziņu" un "ziņojumu" daudznozīmību.

Nokia:
-----
Veidnes
Daži tālruņi ļauj saglabāt savas ziņojumu veidnes. Tās palīdz ātri izveidot un saglabāt ziņojumus, kuri Jums bieži jāsūta, piemēram: “Es esmu mājās. Lūdzu piezvani,” vai “Es tev pārzvanīšu pēc 10 minūtēm.”
-----
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ziņu veidne, zīmīšu veidne
Valters Feists
4fiksētie ziņojumi
Igor Kreknin


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fiksētie ziņojumi


Explanation:
variants.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-01-25 21:18:13 GMT)
--------------------------------------------------

atvainojos: fiksētais ziņojums

Igor Kreknin
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 56

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ziņu veidne, zīmīšu veidne


Explanation:
Jau ir zināmas Microsoft, Vikipēdijas, Olympus, Nokia, SonyEricss. veidnes; veidnes mēdz būt arī programmēšanā.
"Veidne" ir apstiprinātajā terminoloģijā.
Veidnes gandrīz vienmēr ir rediģējamas, jo nebūtu īpaši derīgi ieprogrammēt kaut ko pavisam negrozāmu.

Man patīk "zīmīte", kas ir izmantota Skype latviskojumā (turpretim "ziņojums" apzīmē kaut ko samērā lielu, apmēram kā 'report'; savukārt "ziņa"/"ziņas" ir daudznozīmīgas - 'jaunumi, piem., laika ziņas', 'vēstis'). Vieglāk un izdevīgāk ir pierast pie "zīmīšu sūtīšanas" nekā mocīties ar "ziņu" un "ziņojumu" daudznozīmību.

Nokia:
-----
Veidnes
Daži tālruņi ļauj saglabāt savas ziņojumu veidnes. Tās palīdz ātri izveidot un saglabāt ziņojumus, kuri Jums bieži jāsūta, piemēram: “Es esmu mājās. Lūdzu piezvani,” vai “Es tev pārzvanīšu pēc 10 minūtēm.”
-----


Example sentence(s):
  • Ar [zīmīšu] veidņu palīdzību var ātri sarakstīt tādas zīmītes, ko lietotājs bieži, tipiski vēlas lietot tērzēšanā.

    Reference: http://www.nokia.lv/support/glossary/v/
    Reference: http://www.ailab.lv/Vardnica/servlet/Vardnica?vards=z%EEm%EE...
Valters Feists
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 35
Grading comment
Paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search