skewed fraction

Latvian translation: slīpeniski uzrakstīts daiļskaitlis / diagonāls daļskaitļa attēlojums

12:46 May 10, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: skewed fraction
A fraction that is written on a downward angle: the diagonal fraction bar is placed down and to the right of the numerator, and the denominator is slightly down and to the right of the fraction bar.

Nav ne jausmas, kā šādu daļskaitli dēvē, ir kādas idejas?
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:slīpeniski uzrakstīts daiļskaitlis / diagonāls daļskaitļa attēlojums
Explanation:
Tur ir domātas tādas rakstzīmes kā, piemēram, "½", "¾", "¼".
Bet ja šie daļskaitļi būtu uzrakstīti nediagonāli, tad tie izskatītos šādi: "1/2", "3/4", "1/4".

Daļskaitļa matemātiskā būtība nemainās, mainās tikai attēlojuma veids. 1/2 = ½.
Tāpēc nav īsti korekti šai gadījumā teikt, ka ir runa par daļskaitļu veidu. Vēl var būt statenisks attēlojums, iecienīts skolās, apmēram šādi:

1
-
2 .


Daļskaitļus nesauc par dalījumiem un par frakcijām!
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5slīpeniski uzrakstīts daiļskaitlis / diagonāls daļskaitļa attēlojums
Valters Feists
3dalījums ar slīpo daļsvītru
Imants Plume


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dalījums ar slīpo daļsvītru


Explanation:
Attiecas uz matemātiku;
Ja attiecas uz citu nozari, tad varētu derēt: "nodalītā frakcija" vai "izdalītā frakcija"

Imants Plume
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
slīpeniski uzrakstīts daiļskaitlis / diagonāls daļskaitļa attēlojums


Explanation:
Tur ir domātas tādas rakstzīmes kā, piemēram, "½", "¾", "¼".
Bet ja šie daļskaitļi būtu uzrakstīti nediagonāli, tad tie izskatītos šādi: "1/2", "3/4", "1/4".

Daļskaitļa matemātiskā būtība nemainās, mainās tikai attēlojuma veids. 1/2 = ½.
Tāpēc nav īsti korekti šai gadījumā teikt, ka ir runa par daļskaitļu veidu. Vēl var būt statenisks attēlojums, iecienīts skolās, apmēram šādi:

1
-
2 .


Daļskaitļus nesauc par dalījumiem un par frakcijām!

Valters Feists
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 35
Grading comment
paldies!
Notes to answerer
Asker: hmm, tad varbūt var sadalīt tā: vertikāls, diagonāls un horizontāls (skaitļi blakus) attēlojums?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search