to award costs

Latvian translation: segt izdevumus, apmaksājot citu pakalpojumus

18:46 Sep 23, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Social Sciences - International Org/Dev/Coop / subcontracting costs
English term or phrase: to award costs
Costs entailed by procurement contracts for the purposes of carrying out a part of the action are considered when awarded by a partner to an external body, organisation or individual.
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:segt izdevumus, apmaksājot citu pakalpojumus
Explanation:
award costs ir normāla frāze tiesvedībā - piespriest, kam jāmaksā izdevumi - parasti jau zaudētajam jāmaksā.
arī šeit, manuprāt, doma skaidra un vienkārša. ja, realizējot kādu pasākuma daļu, valsts pasūtījuma līguma izpilde (parasti tos sauc tā, bet nav obligāti ) rada izdevumus, tad tos ņem vērā, ja partneris (iespējams partnership dalībnieks) tos sedzis, apmaksājot citas iestādes, organizācijas vai personas pakalpojumus.

To var noslīpēt. Pamatdoma paliek - partneris pats sev nevar maksāt par (papild)izdevumiem, kas saistīti ar kontrakta realizāciju. acīmredzot saistīts ar expense padding, jo, ja tā varētu, tur varētu sarēķināt, ko sirds vēlas.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3segt izdevumus, apmaksājot citu pakalpojumus
Freimanis
3Skat. zemāk
Uldis Liepkalns


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Skat. zemāk


Explanation:
Vienkāršības labad pieturos pie oriģinālās vārdu kārtības: Izmaksas, kas saistītas ar apgādes līgumiem, lai tos daļēji realizētu, tiek ņemtas vērā, kad tas(Līguma izpilde/saistības/tiesības) ... tiek nodots (trešajām personām/apakšuzņēmējiem).

Oriģinajā teikumā vārds "award" neattiecas uz "costs", bet uz "procurement contracts".

IMO.

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
segt izdevumus, apmaksājot citu pakalpojumus


Explanation:
award costs ir normāla frāze tiesvedībā - piespriest, kam jāmaksā izdevumi - parasti jau zaudētajam jāmaksā.
arī šeit, manuprāt, doma skaidra un vienkārša. ja, realizējot kādu pasākuma daļu, valsts pasūtījuma līguma izpilde (parasti tos sauc tā, bet nav obligāti ) rada izdevumus, tad tos ņem vērā, ja partneris (iespējams partnership dalībnieks) tos sedzis, apmaksājot citas iestādes, organizācijas vai personas pakalpojumus.

To var noslīpēt. Pamatdoma paliek - partneris pats sev nevar maksāt par (papild)izdevumiem, kas saistīti ar kontrakta realizāciju. acīmredzot saistīts ar expense padding, jo, ja tā varētu, tur varētu sarēķināt, ko sirds vēlas.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search