multi-fibre agreement

Latvian translation: Tekstilizstrādājumu starptautiskās tirdzniecības nolīgums

09:56 Aug 3, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Social Sciences - International Org/Dev/Coop
English term or phrase: multi-fibre agreement
vienošanās nosaukums - nekur nevaru latvisko versiju atrast.

The Multi Fibre Arrangement (MFA) (a.k.a. Agreement on Textile and Clothing (ATC)) governed the world trade in textiles and garments from 1974 through 2004, imposing quotas on the amount developing countries could export to developed countries. It expired on 1 January 2005.

The MFA was introduced in 1974 as a short-term measure intended to allow developed countries to adjust to imports from the developing world. Developing countries have a natural advantage in textile production because it is labor intensive and they have low labor costs. According to a World Bank/IMF study, the system has cost the developing world 27 million jobs and $40 billion a year in lost exports.
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:Tekstilizstrādājumu starptautiskās tirdzniecības nolīgums
Explanation:
Tas ir no PADOMES LĒMUMA (1996. gada 28. maijs) par administratīvu vienošanos noslēgšanu tekstilizstrādājumu tirdzniecībā starp Eiropas Kopienu un dažiem Pasaules tirdzniecības organizācijas biedriem (96/415/EK)
BET tur ir pieminēts Multi-fibre Arrangement, vai tas ir viens un tas pats, nemācēšu teikt.

Pats multi-fibre matrials parādās kā daudzšķiedru audumi
Selected response from:

Uldis Sprogis
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Tekstilizstrādājumu starptautiskās tirdzniecības nolīgums
Uldis Sprogis
3PTO nolīgums par tekstilizstrādājumiem un apģērbu
Ilona Kangro


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Tekstilizstrādājumu starptautiskās tirdzniecības nolīgums


Explanation:
Tas ir no PADOMES LĒMUMA (1996. gada 28. maijs) par administratīvu vienošanos noslēgšanu tekstilizstrādājumu tirdzniecībā starp Eiropas Kopienu un dažiem Pasaules tirdzniecības organizācijas biedriem (96/415/EK)
BET tur ir pieminēts Multi-fibre Arrangement, vai tas ir viens un tas pats, nemācēšu teikt.

Pats multi-fibre matrials parādās kā daudzšķiedru audumi


    ccvista.taiex.be/Fulcrum/CCVista/LV/31996D0415-LV.doc
Uldis Sprogis
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilona Kangro: Jūsu variants arī ttc datu bāzē ir atrodams.
13 mins
  -> paldies!

agree  biankonera
1 hr
  -> paldies!

agree  mjbjosh
1 hr
  -> paldies!

agree  Kristīne Biezā
2 days 21 hrs
  -> paldies!

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
PTO nolīgums par tekstilizstrādājumiem un apģērbu


Explanation:
Ja jau to dēvē arī par Agreement on Textile and Clothing, tad varētu būt šis. Pēc apraksta arī tā varētu būt.

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2007-08-03 11:01:11 GMT)
--------------------------------------------------

Parakājos ttc, ko jau uzreiz vajadzēja izdarīt. Ierakstot meklētājā "multifibre' parādījās, kas īsti ir multifibre arrangement - vienošanās par tekstilizstrādājumu starptautisko tirdzniecību. Tas tad arī acīmredzot ir oficiālais nosaukums.


    Reference: http://www.google.lv/search?hl=lv&q=%22PTO+nol%C4%ABgums+par...
Ilona Kangro
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search