exclusive remedy

Latvian translation: vienīgi iespējamā kompensācija/atlīdzināšana

12:46 Nov 17, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Insurance / mashiinas garantijas noteikumi
English term or phrase: exclusive remedy
The performance of repairs and needed adjustments is the exclusive remedy under this written warranty or any implied warranty
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:vienīgi iespējamā kompensācija/atlīdzināšana
Explanation:
http://multitran.ru/c/m.exe?HL=2&L1=1&L2=2&EXT=0&s=exclusive...
Selected response from:

Igor Kreknin
Grading comment
paldies.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vienīgi iespējamā kompensācija/atlīdzināšana
Igor Kreknin
4šeit: ekskluzīvs tehniskās palīdzības līdzeklis
Inese Poga-Smith
3aarkaarteejs liidzeklis vai attiecas tikai uz
Freimanis


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
šeit: ekskluzīvs tehniskās palīdzības līdzeklis


Explanation:
Remonta un nepieciešamās noregulēšanas veikšana, kas paredzēta šajā rakstiskajā un kas ietverta citās garantijās, ir ekskluzīvs tehniskās palīdzības līdzeklis

vai: ir sevišķa, ārkārtas tehniska palīdzība
Protams, teikumā var ielikt arī citā variantā.

Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 6

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vienīgi iespējamā kompensācija/atlīdzināšana


Explanation:
http://multitran.ru/c/m.exe?HL=2&L1=1&L2=2&EXT=0&s=exclusive...

Igor Kreknin
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
paldies.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanita Supe
1 day 2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aarkaarteejs liidzeklis vai attiecas tikai uz


Explanation:
Divi atshkiriigi varianti.

Exkluziivs iisti nebuus latviski. Vieniigais sekmiigi adapteetais teiciens ar exclusive, kas naak praata praataa, ir ekskluziivas tiesiibas utml.

Otrs mans ieteiktais variants ir liidziigs Igora, jo skaidriibas par so teikumu bez konteksta nav. Exclusive var noziimeet, ka remonts etc tiek viekts tikai un vieniigi pamatojoties uz so garantiju

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 23




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search