airborne fallout

Latvian translation: izkritumi (izkritumi, kas nāk no gaisa), nokriteņi, nokritumi

15:02 Nov 16, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Insurance / mashiinas garantijas noteikumi
English term or phrase: airborne fallout
Mineets garantijas dokumentaacijaa saistiibaa ar apstaakliem, kurus garantija nesedz
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:izkritumi (izkritumi, kas nāk no gaisa), nokriteņi, nokritumi
Explanation:
Ir tāds vārds "izkritumi", sk. saiti!

Bet labāk būtu "nokritumi" vai "nokriteņi" (jo "no gaisa izkrist" - nelīmējas kopā).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 48 mins (2005-11-17 16:50:57 GMT)
--------------------------------------------------

"Dažādu veidu nokritumi no gaisa" - jēdzienā var tikt iekļauti nokrišņi, ķimikālijas, kodolizmeši, putnu nedarbi u.c. Savukārt "izmeši" ir derīgs apzīmējums tajā brīdī, kad tie tiek izgrūsti no to avota - piem., skursteņa.
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3izkritumi (izkritumi, kas nāk no gaisa), nokriteņi, nokritumi
Valters Feists
3indiigo vielu piesarnjojums no gaisa vai indiigo vielu izmeshi (no) gaisa(a)
Freimanis


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
indiigo vielu piesarnjojums no gaisa vai indiigo vielu izmeshi (no) gaisa(a)


Explanation:
Domaats, drohsi vien, ka vispirms shiis vielas nokljuust gaisaa un peec tam visur citur - augsnee, uudenii un citur. Buutiiba piesaarnjoums no gaisa piesarnjouma.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 20 mins (2005-11-16 19:23:03 GMT)
--------------------------------------------------

Njemot veeraa Igora teikto, indiigo var aizstaat ar kaitiigo vai vispaar izmest un palikt pie piesaarnjojuma no gaisa.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Igor Kreknin: These warranties do not cover damage caused by airborne fallout (which includes but is not limited to chemicals, tree sap, and bird droppings) http://www.subaru.com/owners/warranty/index.jsp?year=2006
2 hrs
  -> Par taam putnu kakaam neiedomaajos. Paldies.

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
izkritumi (izkritumi, kas nāk no gaisa), nokriteņi, nokritumi


Explanation:
Ir tāds vārds "izkritumi", sk. saiti!

Bet labāk būtu "nokritumi" vai "nokriteņi" (jo "no gaisa izkrist" - nelīmējas kopā).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 48 mins (2005-11-17 16:50:57 GMT)
--------------------------------------------------

"Dažādu veidu nokritumi no gaisa" - jēdzienā var tikt iekļauti nokrišņi, ķimikālijas, kodolizmeši, putnu nedarbi u.c. Savukārt "izmeši" ir derīgs apzīmējums tajā brīdī, kad tie tiek izgrūsti no to avota - piem., skursteņa.


    Reference: http://www.ttc.lv/esta.php?dlcelex=31995R0690
Valters Feists
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
paldies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search